Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

TOYOTA laver verdens bedste biler ...

Profil slettet

Profil slettet

06-08-2008 kl. 17:17

Har nu kørt Avensis i 10 år uden nogen problemer. Kører 100.000 om året og der har aldrig været noget i vejen med mine indtil nu 5 Avensiser. Desuden er servicen på værkstedet altid helt i top. Toyota er uden tvivl meget bedre end tyske og franske biler - har ondt af mine naboer og alle deres værkstedsregninger. Derfor køb Toyota og vær glad !

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

06-08-2008 kl. 17:49

Hej .
I har uden tvivl begge ret .
I flg. Autoindex er det - uanset mærke - gange få pct af bilerne der er behæftet med fejl, både som nye eller brugte.
Det vil således være overvejende sansynligt at den bil man køber er i orden - uanset mærke :-)

Men derfor skader lidt begejstring jo ikke!

Profil slettet

Profil slettet

06-08-2008 kl. 17:59

hvad kvalitet angår - det viser alle undersøgelser. Desuden behandler Toyota deres kunder 10 gange bedre end vw gør.

Du skriver "har hver gang til service fået penge tilbage fordi man ikke kunne finde ting der var galt med de biler jeg har haft til service ."

Hvor mange penge har du fået tilbage og hvor ligger værkstedet?

Jeg har meget svært ved at tro på den røverhistorie.

Der findes næppe nogen værksteder her i landet som er mere pengegriske end vw´s.

Henviser her til diverse undersøgelser i blandt andet FDM.

Profil slettet

Profil slettet

06-08-2008 kl. 18:41

med Jan

Det er bare at skifte til Toyota - bedre bil findes ikke.

Profil slettet

Profil slettet

06-08-2008 kl. 18:41

Mr. Sandwich eller mon ikke det er Vibeke ? Helt ny Toyota- nu endnu mere uden smag !!

Profil slettet

Profil slettet

07-08-2008 kl. 16:42

den har fået undervognsbehandling. Ved ikke hvor i verden Lars Hansen befinder sig men i lille Danmark vrimler det med 20 år gamle Carinaer på vejene.

Til Kurt Nissen så er dit indlæg den værste gang sludder vi længe har set i dette forum. VW falder som en sten i værdi på lige fod med andre mærker. At en vw ikke skal på værksted griner de kun højlydt af hos Fdm, adac, autobild og andre steder hvor der er lidt mellem ørene på folk.

Profil slettet

Profil slettet

07-08-2008 kl. 18:44

... mr. Burger, sorry Sandwich. Jeg har hørt om mange VW hvor dieslen render baglæns og hvor man ugentligt kan køre ind på Statoil og få udbetalt kr. 500,-

Profil slettet

Profil slettet

07-08-2008 kl. 22:32

og vrøvl. Køb du dig roligt en Japaner og glæd dig så over de mange tusinde kroner du sparer hvert år ved at din bil aldrig skal på værksted udover alm. service.

Profil slettet

Profil slettet

08-08-2008 kl. 08:20

Kan I så holde op med at slås, eller jeg henter gårdvagten!! ;-)

Profil slettet

Profil slettet

08-08-2008 kl. 18:01

Fornuftig holdning, er rørende enig med dig Torben! Det er netop subjektivt hvad man lægger vægt på i en "god bil". Og der er nok ingen der kan påstå andet end at Toyota laver driftsikre biler.

Profil slettet

Profil slettet

08-08-2008 kl. 18:05

"blandt de bedste" og "driftsikker" er altså 2 forskellige ting. Igen subjektive betragtninger!

Søren Meyer

Søren Meyer
bruger siden
12-08-2007

08-08-2008 kl. 19:33

Jeg har ikke de store erfaringer med biler. Jeg har dog haft en Toyota før og har en pånuværende tidspunkt.

Det er absolut ikke verdens mest "sexede" biler, men de virker og der er meget få omkostninger ved at køre i dem. Jeg har ikke andet en ros over for de biler. Det eneste der slår dem ihjel er rust.

Jeg har ikke erfaring med vw da jeg ikke har ejet sådan en.

Profil slettet

Profil slettet

10-08-2008 kl. 09:00

...ja måske toyota laver de bedste biler, og med garanti de kedeligste;-)

Toyota skal virkelig oppe sig før jeg gider at købe en af deres biler.

...desuden ruster toyota mere end vw-skoda-audi-seat

Profil slettet

Profil slettet

10-08-2008 kl. 19:39

.. Det var lidt af en firmabilhistorie. Os som selv har betalt vores bil passer jo nok lidt mere på køretøjet, og tjekker bla. oliestand og kører heller ikke "radiobil (Floor-it)" inden driftstemp. er nået.
Men sikke da et uheld at få så mange mandags-biler i samme firma- lidt utroligt..