Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Til orientering!

Profil slettet

Profil slettet

30-08-2008 kl. 00:25

Vil lige gøre opmærksom på følgende: Hvis i skulle støde på indlæg i mit navn "Allan Varbo", der virker stødende, tilsvinende eller på anden måde underlige, så skyldes det at der i øjeblikket er en bruger, sandsynligvis vores allesammens Vibeke Lindberg/Turd Sandwich/Tisse Kone osv., der morer sig med at misbruge mit navn i en fake-profil.. Jeg undskylder på forhånd for vedkommendes hærgen i mit navn! ;o) Mvh Allan Varbo Sidst rettet: 30/8-08 (af administrator)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-08-2008 kl. 12:43

Jeg tager det nu ikke så tungt må jeg indrømme, denne form for angreb siger alligevel meget mere om personen der angriber mig, end det siger om mig personligt.

Må indrømme at det virker lidt underligt at man kan oprette flere profiler med samme navn, man skulle mene at når først jeg havde oprettet en profil der hed 'Allan Varbo', så var andre forhindret i at bruge samme navn i forummet; det kan da lade sig gøre andre steder?

CPR-validering er bestemt et godt middel til at komme disse former for navnemisbrug til livs, desværre er det vist ikke lige sådan at implementere?

Tak for din opbakning Stig :o)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg