Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
tandremsskift
Profil slettet
30-10-2007 kl. 21:26
Jeg skal have skiftet tandrem på min Renault Laguna, er der nogen der kan anbefale værksteder i tyskland, da jeg har hørt det er en del billigere, høre gerne fra nogen med erfaringer og evt priser
Palle
Karsten Andersen
bruger siden
16-02-2007
16-11-2007 kl. 09:16
jeg var forrige år ned med min 1,6 og få lavet 120.000, service dette er incl tandremsskift i roskilde gav de mig et skriftligt tilbud på knapt 13.000,- og autohaus ramm i flensborg (aut. renault forhandler) sagde ca. 850 euro - jeg kørte til tyskland og regningen blev på 876 euro
ulempen var, at der skulle skiftes styrekugler og det havde de ikke hjemme - så jeg måtte på værksted i dk også -
Hos RAMM virkede de ikke særligt glade for danske kunder, så måske skulle man prøve andre - der er flere i nærheden.
jeg sendte RAMMs regning til roskilde og de svarede, at de kendte godt RAMM - og i roskilde kunne de ikke forklare prisforskellen
ulempen var, at der skulle skiftes styrekugler og det havde de ikke hjemme - så jeg måtte på værksted i dk også -
Hos RAMM virkede de ikke særligt glade for danske kunder, så måske skulle man prøve andre - der er flere i nærheden.
jeg sendte RAMMs regning til roskilde og de svarede, at de kendte godt RAMM - og i roskilde kunne de ikke forklare prisforskellen