Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Tågelys Peugeot Partner
Profil slettet
15-03-2010 kl. 20:13
Har fået bilen for en uge siden, købt privat. Tjekker alt lys efter på bilen, der var 3 sprungne pærer. Konstatere så at der kun er tågebaglys i venstre side, i højre side mangler pæren. Køber en ny, men der er ingen lys! Og pæren er ok. Hvad kan der være galt?? Er det bare sådan det skal være på en Peugeot??? Sådan havde jeg frygtet det, en bil med lys show på baglygterne er typisk fransk!
Bilen er kun 5 år gammel.
Hilsen Flemming
Benny Due
bruger siden
09-10-2003
15-03-2010 kl. 21:54
Hold op med at tude, du har købt privat, og det er dit eget ansvar at tjekke, du har vel også sparet ved ikke at købe ved forhandler!!! men prisen var måske så lav at det var svært at tjekke lys inden du skrev under???
Profil slettet
17-03-2010 kl. 05:09
Mange tak for info Claus. Tanken havde strejfet mig, med at der kun var 1 tågebaglygte. Men det er da lidt skørt lavet når der er fatning osv. i højre lygte.
Og til dig Benny jeg sidder bestemt ikke og tuder, det er bare første gang og måske også sidste gang at jeg har en fransk bil. Partneren er udelukkende købt pga. pladsen man får i forhold til prisen.
Man kan så også sagtens se at der er mange ting der er lavet billigt på sådan en bil, ledningerne er meget tynde eks. vis.
Så kort sagt jeg er udemærket klar over at det ikke er en evighedmaskine jeg har købt ;)
Og til dig Benny jeg sidder bestemt ikke og tuder, det er bare første gang og måske også sidste gang at jeg har en fransk bil. Partneren er udelukkende købt pga. pladsen man får i forhold til prisen.
Man kan så også sagtens se at der er mange ting der er lavet billigt på sådan en bil, ledningerne er meget tynde eks. vis.
Så kort sagt jeg er udemærket klar over at det ikke er en evighedmaskine jeg har købt ;)
Profil slettet
21-03-2010 kl. 19:35
Gir dig ret Jan.
Der er ikke noget værre end at køre bag ved en med tågelys tændt. Jeg selv bruger det kun når det virkelig er tåget, og slukker det igen hvis jeg har en der køre bag mig. Desuden slukker jeg det også når jeg kommer til byen (bor på landet).
Der er ikke noget værre end at køre bag ved en med tågelys tændt. Jeg selv bruger det kun når det virkelig er tåget, og slukker det igen hvis jeg har en der køre bag mig. Desuden slukker jeg det også når jeg kommer til byen (bor på landet).