Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

"Street credit".....hmmm

Ulrich Solberg

Ulrich Solberg
bruger siden
14-02-2004

19-06-2010 kl. 07:53

Jeg har tit funderet over hvordan "Street credit" skal forstås, når man snakker om biler. Jeg mener, jeg ved sq godt hvad det betyder, men når du siger "Street credit", hvad tænker du så på? Og ikke mindst, hvilke slæder mener du giver "Street credit"? God weekend derude!

Dette indlæg blev 19-06-2010 07:53 redigeret af dets forfatter.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2010 kl. 09:49

Dette indlæg blev 19-06-2010 12:25 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2010 kl. 12:43

At blande " lille diller" ,sammen med hvilken bil man køber ,eller hvorfor, er da lidt barnagtigt.Som alt andet i livet, handler bilkøb vel om at prioritere.

Nogen har et kæmpestort fedt hus og en lille rusten Skoda og andre har en Porche 911 , men bor i lillebitte lejlighed. I mine ører lyder Kasper S. som noget videre misundelig. Skulle ham i Audièn så synes at ham i den spritnye Porche 911 har en lille diller ? ( Griner stadig ) :-) PS: Go`WeekEnd !

Dette indlæg blev 19-06-2010 12:51 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2010 kl. 15:01

Er det et moderne ord for prestige??

Min første tanke var faktisk, at det måtte være et alternativ til private som ikke kan få "flådeejerrabat" :-)

Dette indlæg blev 19-06-2010 15:03 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2010 kl. 15:01

CITAT: "Der er fanden til forskel på om du køber en Porche, pga prestigen, eller om du køber den fordi du synes det er en lækker bil, med køre egenskaber der tiltaler dig." CITAT SLUT.

Manden der køber Porchen er da en glad mand, uanset årsagen til at han køber den ? Fatter ikke , at andre mennesker kan have "ondt i røven", over hvad årsagen er til, at nogen køber en bestemt slags bil... ???
Det er da ikke manden der køber en fed bil der har problemet ! ( Griner )

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2010 kl. 15:04

CITAT: "Der er fanden til forskel på om du køber en Porche, pga prestigen, eller om du køber den fordi du synes det er en lækker bil, med køre egenskaber der tiltaler dig." CITAT SLUT.

Manden der køber Porchen er da en glad mand, uanset årsagen til at han køber den ? Fatter ikke , at andre mennesker kan have "ondt i røven", over hvad årsagen er til, at nogen køber en bestemt slags bil... ???

Det er da ikke manden der køber en fed bil der har problemet ! ( Griner )

Henrik Isaksen

Henrik Isaksen
bruger siden
28-11-2009

19-06-2010 kl. 17:37

fører deres bil med anstand",det har helt sikkert intet med street cred at gøre. Du skal have en fed bil, og du skal naturligvis også vide hvordan den skal køres.
Men fortsæt du bare med at føre din 92 Corolla med anstand, og hvis du tror at det giver dig street cred så fred være med det, det er OK at leve i sine egen lille verden.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

19-06-2010 kl. 18:38

Kommer nok også an på om man med street credit mener "drengerøvs credit" ala "filmen the fast and the furious" eller om man mener credit ala god smag/design/kvalitet/klassisk stil etc.

Dette indlæg blev 19-06-2010 18:39 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2010 kl. 18:41

Øhh.. Sådan en Audi A6 S6 er der f.eks. ikke meget "morfar" over :D
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2607643

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2010 kl. 18:45

Lige nøjagtig !!

Dette indlæg blev 19-06-2010 19:08 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2010 kl. 20:02

Tillykke Ulrik Solberg, du har opnået det du ville, nemlig at skabe vild og ligegyldig debat.
Uden at gide at læse alle de ligegyldige indlæg vil jeg bare sige, at fattigrøvene har mange argumenter, men lille vilje og styrke.
Vi andre vælger selvfølgelig bil med vores smag og kendskab uden smålig skelen til janteloven.
God weekend.

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2010 kl. 20:22

Citat START:

idag kl. 20:02 af A M (555 Indlæg)

Tillykke Ulrik Solberg, du har opnået det du ville, nemlig at skabe vild og ligegyldig debat.
Uden at gide at læse alle de ligegyldige indlæg vil jeg bare sige, at fattigrøvene har mange argumenter, men lille vilje og styrke.
Vi andre vælger selvfølgelig bil med vores smag og kendskab uden smålig skelen til janteloven.
God weekend. " CITAT SLUT

Et mere arrogant og nedladende indlæg her på Bilbasen , bliver ikke nemt at finde.... Kunne nemt være sagt af Fru Hyacinth :-) Mvh FM

Dette indlæg blev 19-06-2010 20:42 redigeret af dets forfatter.

Profil slettet

Profil slettet

19-06-2010 kl. 21:50

Tak