Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

01-07-2006 kl. 15:23

Jeg er også 112% enig!

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kenn Danny Mouritzen

Kenn Danny Mouritzen
bruger siden
06-01-2004

01-07-2006 kl. 20:23

Til LK

Du er ganske useriøst og har tydeligvis ikke fattet, hvad niveau det her forum er på. Bilbasen er en side for alle. Derfor kommer der også mange forskellige indlæg på forskelligt niveau. Det skal der bare være plads til. Det er jo ikke os alle der er lige så professionelle som dig.

Så bare pil af med dig. Bilbasen har ikke brug for professionelle som dig, der er så dum at du ikke kan fatte, at ikke alle ved lige meget om biler.

Ulrich Solberg

Ulrich Solberg
bruger siden
14-02-2004

02-07-2006 kl. 00:29

Det er et eller andet sted også totalt sært, at dette forum ikke, som næsten ALLE andre, er delt op i kategorier. Lavede man en opdeling, var der da ikke noget i vejen med, at der var et der omhandlede erfaringer med forskellige bilmærker.

Det jeg synes er det værste, er at de folk der nogle gange svarer, er så pisse unuancerede at de ikke vil erkende svaghederne ved deres eget bilmærke. Dermed er en kommentar fuldstændig ubrugbar, da den jo ikke gengiver personens syn på egen bil. Var alle kommentarer brugbare, og fandtes samtidig en søgefunktion til gamle tråde, var der med garanti heller ikke nær så mange "Hvad skal jeg købe?", da man ville kunne læse sig til fordele og ulemper ved de forskellige mærker.

Men de folk der virkelig skal pisse af, er dem der ikke skriver mere end: "køb en for den er bare fed!!" - det er der slet ikke nogen, der kan bruge til noget som helst!

Profil slettet

Profil slettet

08-07-2006 kl. 19:51

jeg fatter ikke det her indlæg med fantastiske toyota. Så Toyotas avanceret teknologi med inteligente løsninger over går da virkelig menneskelig dumhed med 112% eller ????? :-)

Profil slettet

Profil slettet

09-07-2006 kl. 21:04

Vendte lige tilbage for en kort stund, for at konstatere, at min tråd er ganske godt besøgt. Dog ikke med de mest intelligente og velbegrundede svar, men blot en masse platugler med dumme kommentarer - ganske som det plejer at være. Og til Michael DJ (ja jeg ved ikke om det er fordi du vender plader du hedder DJ) det indlæg du refererer til, var endnu en test på hvor "kloge" folk er i dette forum........ Også held og lykke til dig.....

Profil slettet

Profil slettet

09-07-2006 kl. 23:04

Tror du at vi er født igår? du er da inde og kigge om der er svar 50 gange om dagen, ha en god-nat.

Profil slettet

Profil slettet

09-07-2006 kl. 23:04

Hold nu op med de der latterlige indlæg med "hvad skal jeg vælge" osv. Få nu nogen virkelige og oprigtige problemstillinger på bordet i dette forum, der virkeligt kan bruges til noget. Der er vel for f..... der vel ikke nogen der vælger bil ud fra de input de får i dette forum, for så er de da ikke særligt godt hjulpet. Der er altid nogen der mener, at lige netop Deres bil er så vældig god og derfor må anbefales, at andre absolut må have en magen til - SÅDAN ER DET IKKE! Folk er subjeltive i deres vurdering - SÅ FAT DET DOG!! Det tangerer efterhånden det mest latterlige forum jeg længe har deltaget i - og ja, jeg har forstået det fra de mest naive og tykpandede - Jeg har fundet et andet sted, hvor jeg kan dele/udveksle min viden....Held og lykke til jer alle.....