Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Stadig ingen ny Polo ! :-(

Profil slettet

Profil slettet

09-01-2010 kl. 17:50

Hej igen Bilbase-forum Jeg har om 3 uger ventet et halvt år - gentager : ET HALVT ÅR !!!!! på min nye Polo. Jeg er ærligt talt meget ked af det. Min gamle bil har stort set givet op, alligevel er jeg nød til at køre 2x40 km hver dag i vinterføre. Jeg glædede mig helt vildt i august da jeg bestemte mig for at købe min første spritnye bil, pga. nyt arbejde. Nu her næsten et halvt år senere er gassen gået noget af ballonen. Jeg synes helt ærligt ikke VW kan være det bekendt ! Jeg fik at vide der var lidt leveringstid - ca. 2 md. Men det her (et halvt år) er horribelt. Jeg har valgt at bide i det sure æble og vente - for jeg har fået fortalt, at det er ventetiden værd. Men jeg føler fandme jeg sætter livet på spil hver dag bare for at komme på arbejde ! Det er for dårligt af VW ikke at fortælle på bestillingstidspunktet, at man skal forvente at vente 6 md eller mere!!! på sin bil. Jeg havde aldrig - gentager: ALDRIG købt Poloen hvis jeg havde vidst det !!! Jeg har ikke engang fået produktionstidspunkt endnu - fra denne skal jeg lægge ca. 5 uger. - ØV ØV ØV. I øvrigt har jeg ikke set ret mange nye Poloer på vejene endnu ?! Sidder den danske importør totalt på hænderne og kun er interesseret i at lange firma-Passater over disken ???? Mærkeligt med en årets bil både i dk og europa i Poloen. Jeg synes det er dårlig service så det batter. Godt nytår til alle forøvrigt.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Michael Dybkjær

Søren Michael Dybkjær
bruger siden
10-12-2006

09-01-2010 kl. 18:02

Jeg forstår fuldt din frustration, men det er ikke første gang i VW-koncernens historie. Tidligere har der været års ventetid på Lupo og forskellige Golf generationer - Audi har også haft leveringsproblemer. Ja, man skal virkelig brænde for det, hvis man vil have dem. -Jeg gad det ikke, for det er jo masser af andre "fisk" i søen. Håber det lykkes for dig at få den inden sommerferien.

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

09-01-2010 kl. 22:22

Jeg synes også du bør kræve enten at handlen droppes, eller at du får seriøs kompensation. Hvis du har fået lovning på 2 mdrs ventetid og det reelt bliver tæt på 8 måneder. Det er langt fra godt nok.

Jeg ville uden tvivl kræve at få droppet handlen. Især når de tilsyneladende hodler dig hen med snak.

Og køb noget andet, hvor du nok også får mere for pengene.

Jacob Harritz Poulsen

Jacob Harritz Poulsen
bruger siden
05-02-2004

10-01-2010 kl. 00:27

Den ny polo er en rigtig god bil, hvilket hele europa tilsyneladende er helt enige om....
Hvis VW kunne, så er det da helt sikkert de ville levere omgående, men de har tilsyneladende solgt "for mange" i forhold hvad de kan producere. Der er mange herinde på dette forum der vil fortælle dig, at der er andre mærker du kan få med det samme og det er lige så god en bil...
Tjaaa... jeg plejer altid at gå på den resturant med flest mennesker, fordi de servere næsten altid den bedste mad - nogen gange må jeg stå i lidt længere kø, men jeg bliver aldrig skuffet... Mon ikk' det er det samme her, folk vil gerne have en Polo, fordi det er den bedste bil....

bruger siden
11-12-2004

10-01-2010 kl. 00:41

uden tvivl en rigtig god bil. Men princippet i at hun bliver tvunget til at vente 4 gange så lang tid som lovet er noget svineri. Så må de sgu melde klart ud hos VW. Jeg ville bliver temmeligt irriteret hvis det var mig der stod i den situation.

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

10-01-2010 kl. 16:33

Man kan jo også komme til at vente så længe på den gode mad at man til sidst dør af sult !

Profil slettet

Profil slettet

12-02-2010 kl. 17:15

JUBIIIEEE...
Så kom min Polo endeligt.
Og det har været ventetiden værd - for hvor er den lækker!!!!
Nyder sædevarme, klimaanlæg, centrallås mmm. i fulde drag hver dag.
Nu er min daglige køretur ikke længere en prøvelse, men en fornøjelse :-)
Jeg kan måske stadig være ærgerlig over det halve års ventetid, men det er glemt nu, det gik godt og den gamle bil holdt - føler lidt som at have vundet i lotteriet ! ;-)

Sidst men ikke mindst kan jeg ikke lade være med at fortælle at Poloen er billigere at forsikre end min næsten 12 år gamle spand !!!! Mystisk, men giver bare lidt ekstra glæde !
God weekend til alle - og ja, en Polo kan bestemt anbefales :-)))