Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Spedometeret svigter?
Profil slettet
16-01-2008 kl. 10:04
Ang. 2000 Peugeot 406 1,8 SR 4d
Hej,
Jeg har et spørgsmål til jer andre ejer af Peugeot 406 mit spedometer svigter engang imellem er det noget i kender til? og måske en ide om hvor dyrt det er og få lavet?!
Profil slettet
02-02-2008 kl. 11:44
Hej anne
Har selv en pug 406. Problemet med peugeot er at deres lednings net generelt ikke er det bedte at have med at gøre, de irrer nemt og-/ eller brænder over. Kan i bedste fald ordnes ved at få afmonteret speedometeret og få det elektriske, men da jeg ikke kan huske om TS modellerne er med kabel eller elektronisk ville det nok være bedst, med en autoriseret mand til jobbet.
(Til jens dybdahl) normalt kan man ikke bare finde en hvilken som helst 406 og tage instrumentbord og speedometer fra, da årgang og model skal stemme overens.
Hilsen jannik
Sidst rettet: 2/2-08
Har selv en pug 406. Problemet med peugeot er at deres lednings net generelt ikke er det bedte at have med at gøre, de irrer nemt og-/ eller brænder over. Kan i bedste fald ordnes ved at få afmonteret speedometeret og få det elektriske, men da jeg ikke kan huske om TS modellerne er med kabel eller elektronisk ville det nok være bedst, med en autoriseret mand til jobbet.
(Til jens dybdahl) normalt kan man ikke bare finde en hvilken som helst 406 og tage instrumentbord og speedometer fra, da årgang og model skal stemme overens.
Hilsen jannik
Sidst rettet: 2/2-08
Profil slettet
21-04-2008 kl. 21:56
Vil meget gerne have hvide urskiver og alu-ringe i min 406 2.0 HDI, det har XS modelen, har fundet et helt instrument panel hos en ophugger, kan jeg bare sætte det over i min, hvis det er samme årgang osv??