Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

03-08-2009 kl. 19:56

Hej....Jeg kan ikke ikke rigtig se hvordan man her på BilBasen kan skrive at en bil f.eks har en vurderingspris på 85000 kr ude ved en forhandler ved køb af en anden bil. Vi var ude i går for at få en pris på vores bil , og må sige vi blev lidt skuffet fordi BilBassen har vuderet at vores bil kunne koste de 85000 køb af en anden bil som var en helt ny. Vi fik et bud på 63000kr,hvordan kommer i til det resultat ? Med venlig hilsen SS

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-08-2009 kl. 21:08

det emne har været oppe før, søg i forummet, jeg ville tage din bil af i din brugerprofil, så slipper du får at kigge på bilbasens vurdering gå op og ned hele tiden. Det stresser en og det tager en del af glæde ved at eje bilen synes jeg.

Profil slettet

Profil slettet

03-08-2009 kl. 22:52

Hej Kirsten

Jeg er ked af at høre, at vores bilvurdering ikke har svaret overens, med det forhandleren har ønsket at tilbyde for bilen.

Læs evt. nedenstående tråd som diskuterer bilvurderingen og hvor der også gives en forklaring på, hvorfor vurderingen ikke altid kan være 100% præcis:

http://www.bilbasen.dk/Forums/ForumReadPost.aspx?PostId=90019&s=bilvurdering&t=0

Venlig hilsen
Jakob
BilBasen