Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Skal vi ikke vælge højeste fællesnævner?

Profil slettet

Profil slettet

21-01-2010 kl. 19:07

Smag er forskellig og respekt for det. Imidlertid er jeg lidt skuffet over de ofte negative og hånlige svar, som er at finde under ellers positive udmeldelser. Når en person udtrykker sin begejstring over sin netop erhvervede bil, er det garanteret ikke for at blive mødt med hånlighed, men fordi at vedkommende gerne vil dele sin begejstring med andre bilinteresserede. Derfor vil jeg gerne opfordre jer - kære medlæsere/skribenter til at opretholde en positiv ånd her på Bilbasen. Dette vil med stor sandsynlighed også resultere i, at vi alle får større indsigt i de forskellige bilers fordele. Så når Erik (opdigtet navn) udtrykker sin begejstring over sin nye Audi, Hyundai, Ford mv., så prøv med hv-spørgsmål eller vis i det mindste så meget respekt for personen (der lige som du er bilinteresseret), at du undlader at udtrykke dit misbehag over dennes valg. Overvej følgende: Hvad kan du overhovedet få ud af, at tage glæden fra en "nybagt" bilejer? Sidst rettet: 21/1-10

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Mikael Foldager

Mikael Foldager
bruger siden
06-01-2004

22-01-2010 kl. 17:07

Hørt - godt indlæg!

Nogen er til blondiner - andre brunetter. Nogen køber Nokia - andre Sony Ericsson - og trejde køber Iphone.....
Hver sit behov - hver sit valg.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

22-01-2010 kl. 17:22

jeg er som sådan enig med Joakim og alle jer andre.

Men jeg skal da ærligt indrømme at de indlæg som jeg morer mig mest over, er dem fra alle "tosserne" der alt om alle biler.
For mig er dette forum, langt hen ad vejen underholdning, og det er da røvsygt læse om folk der deler høfligheder.
Personligt kan jeg altså ikke hidse mig op over folk der sviner min bil til ( Citroen C5), og dem er der masser af :-)

det er lidt ligesom X-faktor ( Ja, det ser jeg også) dem der synger godt er ikke nær så sjove som "tosserne" der kommer ind fra gaden og får dommerne til at "krumme tærer".

Med ønsket om en god week-end, til både dem der ved noget om biler, og så dem der tror de ved ALT om biler og ikke ved en skid :-).

Profil slettet

Profil slettet

22-01-2010 kl. 18:48

HØRT - Jeg er også enig med Kaj og Andrea. Og man må ikke lyve og man må ikke slå børn .... amen....

Profil slettet

Profil slettet

24-01-2010 kl. 11:21

Tak for et godt og konstruktivt svar.

Det er altid rart med et brugbart og seriøst input.