Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Skal jeg skifte bil?
Lars Peter Beyer
bruger siden
06-06-2008
09-01-2010 kl. 09:26
Ang. 1999 Mercedes E220 2,2 CDi Classic aut. 4d
Selv om jeg er meget glad for min bil, vil jeg gerne være miljø bevist. Det kan man jo ikke sige min bil er. Det er også ved at være en bekostelig affære bare at have den stående da den ikke har filter. At den ikke har partikelfilter vil begrænse mig i fremtiden hvis jeg ikke for et monteret. Skal jeg få et filter monteret? Vil jeg da kunne færdes alle steder hvis jeg får et monteret? Skal jeg skifte bil?
På forhånd tak
H P
bruger siden
06-01-2004
09-01-2010 kl. 14:03
Nej, du skal da ikke skifte bil.
Hvem har bildt dig ind, at det vil "begrænse" dig ikke at køre med partikelfilter? Du kan køre alle steder OGSÅ i Tyskland
Hvem har iøvrigt sagt at det er "bekosteligt" at have den stående uden filter???
Hvis du tænker på de 1.000,- ekstra årligt, så tænk på at et filter nemt koster 10.000,- at få monteret og sansynligvis kun holder 6-8 år, så er det nyt filter igen.
Behold dig bil, med mindre at du sover dårligt om natten pga. den forurening din bil laver, så kør ned og køb en NY E-klasse, den er også lige sat ned.
Hvem har bildt dig ind, at det vil "begrænse" dig ikke at køre med partikelfilter? Du kan køre alle steder OGSÅ i Tyskland
Hvem har iøvrigt sagt at det er "bekosteligt" at have den stående uden filter???
Hvis du tænker på de 1.000,- ekstra årligt, så tænk på at et filter nemt koster 10.000,- at få monteret og sansynligvis kun holder 6-8 år, så er det nyt filter igen.
Behold dig bil, med mindre at du sover dårligt om natten pga. den forurening din bil laver, så kør ned og køb en NY E-klasse, den er også lige sat ned.