Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Sindssyg chauffør?
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
23-10-2008 kl. 18:28
Ja...
Man kan blive rystet over den utrolige mangel på omtanke hos visse lastvognchauffører:
I dag nordgående retning Vejle fjord broen: Køen pakker sig op i langsom kørsel ved vejle syd, herefter holder jeg god afstand til forankørende kørende i højre vognbane....og så sker det! En lastbil kommer helt tæt op bag ved og dytter..vi fortsætter fremad med godt 50 km/t - chaufføren kører nu 1-2 meter fra min kofanger, jeg letter foden, og vælger at trække lidt til højre på vejen - kraftedeme om den fede idiot ikke påbegynder en overhaling i Nødsporet, under en undvigemanøvre...Herefter sker det samme en gang til. Jeg trækker ud i venstre vognbane, og lader den fedladne taber passere indenom, følger ham til DTC vejle hvor han forlader motorvejen - hvis nogen skulle være i tvivl var han fra Padborg og kørte for Andreas Andresen A/S...
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
23-10-2008 kl. 19:46
Han er meldt til politiet, men de kan jo desværre kun dele fartbøder ud - når man skal have noget den anden vej, ja så er meldingen: "vi har desværre ingen ledige patruljevogne"