Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Sharan/Alhambra/Galaxy???

S Bhoej

S Bhoej
bruger siden
11-07-2007

12-12-2008 kl. 12:35

Jeg skal ha' købt mig en varebil, men hvad er bedst af disse modeller - til prisen altså??? Har før hentet biler i Tyskland men er lidt i tvivl om hvor meget man reelt sparer efterhånden - uden garanti osv. Kan det betale sig mere??? Er der noget man skal være særligt opmærksom på - km. f.eks. kan de holde til de mange km. de som regel har kørt??? Håber nogen kloge hovedet med erfaring på området kan hjælpe mig. Mvh. Søren Sidst rettet: 12/12-08 Sidst rettet: 12/12-08

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

12-12-2008 kl. 12:57

I bund og grund er det jo samme bil, så du skal bare vælge det bedste tilbud.
Galaxy har en tendens til at være en anelse billigere end de andre, hvilket jo er en fordel, når du skal købe, men en tilsvarende ulempe, når du skal sælge.

Vær iøvrigt opmærksom på, at disse biler ligger blandt de absolut dårligste i alle fejlstatistikker. De har mange flere fejl end tilsvarende personbiler.

S Bhoej

S Bhoej
bruger siden
11-07-2007

12-12-2008 kl. 13:03

S.H.

Tak for indlægget.

Ja, tanken har strejfet mig mht. fejlene, det er bare svært at finde nogle alternativer hvis bilen skal være af nogenlunde, fra før 02.06.98 (Lav. afgift) og have en nogenlunde brændstoføkonomi - skal nemli' helst være en dieselbil. Søren