Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Service i Tyskland - beholder man garantien?
Profil slettet
22-06-2008 kl. 22:38
Skal snart til 30000 km eftersyn med min Octavia. Beholder jeg garantien hvis jeg får servicen lavet i Tyskland på et autoriseret skoda-værksted? - kan jeg i det hele taget spare så meget at det kan betale sig?
Profil slettet
23-06-2008 kl. 08:32
Ifølge FDM`s blad Motor, så midster du garantien ved at få serviceret sin bil i udlandet.
Profil slettet
23-06-2008 kl. 08:43
..jeg mindes godt at kan huske at jeg læste noget om Peugeots 200.000 km motorgaranti, der kun gælder, hvis bilen er serviceret ved Peugeot i DK.
Men mht den alm. fabriksgaranti, så giver det ikke mening for mig at man ikke må få serviceret sin skoda hos skoda i tyskland, men gerne må køre hen til Auto-Finn i DK uden at garantien bortfalder (i henhold til det frie værkstedsvalg).
Men jeg tør da ikke love at jeg har ret :-)
Vh Anders
Men mht den alm. fabriksgaranti, så giver det ikke mening for mig at man ikke må få serviceret sin skoda hos skoda i tyskland, men gerne må køre hen til Auto-Finn i DK uden at garantien bortfalder (i henhold til det frie værkstedsvalg).
Men jeg tør da ikke love at jeg har ret :-)
Vh Anders
Profil slettet
23-06-2008 kl. 10:54
Har søgt på nettet - er der en der har informationer om et godt værksted der servicerer Skoda i fx. flensborg?