Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Seat Leon 1,6 stella 2001
Profil slettet
08-12-2007 kl. 20:27
Hej folkens.
Jeg står i den situartion at jeg er meget tæt på at købe sådan en frækkert!! :D Jeg vil lige hører om folks erfaringer med leonen!
Mvh Erik
http://bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Seat-Leon-1,6-Stella-101-5d_ID207401718.htm
Profil slettet
09-12-2007 kl. 09:47
Jeg har ikke brug for en større motor, så jeg holder mig til 1,6. den er heller ikke så dyr i forsikring!! :D
Profil slettet
11-12-2007 kl. 14:55
...kan kun sige at den bil bliver du glad for!
En SEAT er et rigtig upcoming mærke i Danmark.
De har reelt set kun været på markedet siden de introducerede den Leon du godt kan lide der sammen med Toledo i 1999.
Nuvel ved godt at man kan få Toledo/Ibiza/Cordoba før - meeeen det var vist få hundrede biler om året de kunne præstere.
Den Leon er i brugttest optil mange gange blevet rigtig godt vurderet - og synes at huske en jounalist der skrev at det var et langt bedre køb end en Golf...
En SEAT er et rigtig upcoming mærke i Danmark.
De har reelt set kun været på markedet siden de introducerede den Leon du godt kan lide der sammen med Toledo i 1999.
Nuvel ved godt at man kan få Toledo/Ibiza/Cordoba før - meeeen det var vist få hundrede biler om året de kunne præstere.
Den Leon er i brugttest optil mange gange blevet rigtig godt vurderet - og synes at huske en jounalist der skrev at det var et langt bedre køb end en Golf...