Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Sælgers beskrivelse
Profil slettet
09-05-2011 kl. 07:01
Hvornår holder vi op med at skrive eks.
airbag, abs, antispin, esp, servo i en annonce ? det giver jo sig selv nu om dage, men hvornår dropper bilbasen og andre sites med at man kan vælge at sætte flueben udfor disse ?
Man skriver vel heller ikke mere at bilen har sikkerhedsseler ?
Profil slettet
09-05-2011 kl. 07:18
Men hvis den mulighed ikke var der i Bilinfo så var den vel ikke længere ? og Hvor mange gamle koner sidder der ude foran skærmen og søger etfer ny bil ? ikke mange sikkert ?
Og hvor søger du efter eks. Servo ? det ord kunne jeg godt tænke mig at få at vide hvor mange der søger på netop Servo ? Har bilbasen nogle tal på det ?
Og hvor søger du efter eks. Servo ? det ord kunne jeg godt tænke mig at få at vide hvor mange der søger på netop Servo ? Har bilbasen nogle tal på det ?
Profil slettet
09-05-2011 kl. 07:35
Der er vel ikke grund til at der står alt muligt teknisk i selve annoncen ? det kunne stå under "fanen" udstyr.
Især på brugte biler er en god beskrivelse vigtig, hvor mange andre informationer er vigtigere end om bilen har servo, får det går man da ud fra at den har, ellers bør man da skrive at den netop ikke har servo :-/
Især på brugte biler er en god beskrivelse vigtig, hvor mange andre informationer er vigtigere end om bilen har servo, får det går man da ud fra at den har, ellers bør man da skrive at den netop ikke har servo :-/
Profil slettet
09-05-2011 kl. 10:51
Men var det så ikke nemmere at de få så skriver det, frem for de 95 % som har eks. servo.
ESC er godt nok at skrive, det jeg prøver at komme frem til er bla. Servo og andre ældre systemer. Om 10 år skriver vi heller ikke ESC mere i annoncen...måske ?
ESC er godt nok at skrive, det jeg prøver at komme frem til er bla. Servo og andre ældre systemer. Om 10 år skriver vi heller ikke ESC mere i annoncen...måske ?