Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Så kender vi Bilbasen....

Henrik M.

Henrik M.
bruger siden
20-02-2005

30-04-2006 kl. 18:41

Jeg har ikke selv haft problemer med BilBasen rigtig rigtig længe - kender flere, der også oplever BilBasen som problemfri nu.
Derfor kunne det tænkes, at problemet findes i internetforbindelsen eller den anvendte P.C..

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

30-04-2006 kl. 19:27

Det skal til Bilbasens forsvar nævnes, at der siden den pågældende aften ikke har været nogen problemer. Blev bare så frustreret, da der skulle 12 forsøg til at oprette et indlæg. Andre hjemmesider fungerede dog udmærket den aften og vi har ikke haft problemer hverken før eller efter med andre sider.

Profil slettet

Profil slettet

30-04-2006 kl. 19:35

Jeg må indrømme at jeg meget tit oplever siden som utrolig sløv. Og jeg har ingen problemer med andre sider.

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2006 kl. 12:12

Jeg synes også at bilbasen var inde i en god periode, men her igår blev siden meget langsom, og nogen gange måtte jeg opgive at komme ind. Det er vold irriterende når man lige hurtigt skal ind og se om der er noget.

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2006 kl. 12:12

......igen. Med lange svartider og "siden kan ikke vises" er det attter en pestilens at søge på denne side. Nu må I da snart finde ud af hvad der er galt. Kære Bilbasen - hvordan synes I selv det går?
Ps. Det var dog kun i 12. forsøg jeg fik adgang til at oprette dette indlæg.........