Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

"Ring for pris"

Profil slettet

Profil slettet

16-04-2004 kl. 17:12

Tak for svarene. Godt at se, jeg ikk er den eneste. Det kunne være ganske rart at se en fra Bilbasen deltage og argumentere for og imod "Ring for pris" i oversigterne..:) Det KAN jo være, der er en smart årsag til, at de er der, som jeg ikke har øjet (ud over pengene, for uden pris kommer bilerne med i stort set alle søgninger..:(..)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-04-2004 kl. 11:28

Er jeg den eneste der er tindrende irriteret over, at vendingen "Ring for pris" fremgår hos mange forhandlerannoncer i stedet for prisen?
Bilbasen er et fremragende salgssted for biler, hvor jeg nu har solgt 4 styks..:)
Men det ødelægger altså muligheden for at udnytte basen som optimalt søgemedie når man tillader annoncørerne at udelade det vigtigste af alt: Nemlig prisen.
Mange søger på biler om aftenen / i weekenden (det kan man se på aktiviteten på ens annoncer) og her kan man IKKE ringe for pris, så ideen er tåbelig og ødelægger det, bilbasen ellers giver - nemlig gennemsigtighed og overblik.

Jeg har skrevet til bilbasen flere gange men aldrig fået svar (dårlig stil). Så derfor poster jeg her, da der ikke er et off topic forum..:)

Mvh jakob

Profil slettet

Profil slettet

22-04-2004 kl. 11:28

Men jeg vil bare anbefale jer, at overveje featuren i fremtiden, for det giver støj. Kunne man ikke tilføje uden afgift eller andet?