Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Reservedele fra Tyskland?

Profil slettet

Profil slettet

05-10-2009 kl. 13:20

Fagfolk er stadig uenige om kvaliteten af uoriginale reservedele og jeg vil helst have det bedste til min Passat 1,8t. men jeg vil ikke betale hvad de forlanger hos SMC. Har nogen erfaring med online indkøb i Tyskland. Hilsen Per

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

05-10-2009 kl. 13:50

Du kan evt også købe dine reservedele hos mekonomen.De levere til rigtig mange værksteder så kvaliteten er ok.

Profil slettet

Profil slettet

08-10-2009 kl. 15:26

Jeg takker Karsten for oplysningen, det ser interessant ud.
Jeg skal igang med undersøge en eller flere støjende hydrauliske vintilløftere. Bilen er 10 år, velpasset, kørt 165.000km. Årsagen til problemet mener jeg er enten en fabriksfejl og/eller en løs tilbageløbs kontra ventil som sidder i oliefilter konsollen. Kontra ventilen blev fastspændt men fejlen er tilsyneladende uoprettelig. Har nogen erfaring med dette. vil jeg gerne have ovenstående komenteret, Tak

Profil slettet

Profil slettet

08-10-2009 kl. 17:39

Hej,

har ingen erfaring med online køb af dele i Tyskland men om at få købt dele selv dernede eller få lavet service på bilen i Tyskland.

Det kan jeg faktisk kun anbefale, da jeg flere gang har oplevet at prisforskellen er enorm ved almindelig service.

Selve køb af reservedele i Tyskland er også noget der nemt kan betale sig hvis man kan finde en der vil leveret til Danmark til fornuftig pris.