Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

22-02-2018 kl. 16:56

De tidligere generationer Espace var desværre kendt for en tvivlsom kvalitet - bygget på den gamle Matra-fabrik.

Jeg troede - lidt naivt - at de havde hævet kvaliteten på den nye generation, men det lader ikke til at være tilfældet - desværre.

Jeg kan berette, at erfaringerne med "lillebror" - Grand Scenic er ganske anderledes. Jeg har oplevet vand i kabinen fra tilstoppet dræn ved ventilationen - et kendt problem på 3. generation. Det blev løst pr. kulance. Ingen andre fejl på 90.000km.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

22-02-2018 kl. 21:18

Jørn Arnesen

bruger siden
20-11-2010

skrev:
Hvad sker der for dig Keld Sørensen ?!
Kritiserer du Renault........Nu står verden da ikke længere....

Nu ved jg ikke, hvem "Keld Sørensen" er, men hvis du hentyder til mig, bør du nok følge lidt bedre med i timen. I modsætning til visse andre, har jeg ikke et religiøst/kærligheds- forhold til bestemte mærker. Jeg forholder mig realistisk til mærker og modeller og hænger ikke fast i gamle fodomme som en del andre herinde.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

KS !

KS !
bruger siden
16-01-2006

25-02-2018 kl. 13:03

Jørn Arnesen

bruger siden
20-11-2010

skrev:
Men du elsker da tydeligvis Renault ? Eller er dine 117 (mindst) indlæg hvor du ganske ufortjent, skamroser dette franske skodmærke, det rene vrøvl ? Det vil jeg gerne tro, da vrøvl og nonsens er en gennemgående rød tråd i dine indlæg.
Kan du ikke skrive lidt om din rabiate holdning overfor menesker som formaster sig til at køre sindsyge 82 km/t på en øde jysk landevej? For det er jo dybt kriminelt og uanstændigt, ikke også Keld Sørensen ?

Gør jeg? Vil du lige finde bare et enkelt indlæg, hvor jeg "skamroser" Renault?



I modsætning til dig kan jeg bare sætte mig ud over gamle fordomme og forholder mig objektivt til tingene.



Jeg aner ikke, hvem Keld Sørensen er - eller hvilke holdninger, han måtte have - det må du tage med ham, når du møder ham.



Ærligt talt: Du er en sørgelig eksistens med dit personhad til de, der ikke lige deler dit kærlighedsforhold til visse bilmærker og gamle fordomme. Jeg håber, at du en dag bliver istand til at se blot en anelse åbent og objektivt på tingene, men det sker nok aldrig - du vil heller være i din bobble, hvor du kan bekræfte dig selv i dine fordomme og bekrige alle andre, der ser lidt mere åbent på tingene fra dit tastatur.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg