Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

prøvekørsel golf plus.den er et støjhelvede.

Profil slettet

Profil slettet

27-03-2011 kl. 15:30

hej.igen Så kom dagen hvor jeg med stor forventning skulle prøve den bil. dejlig og lækker bil at køre.MEN sikkke en hjul støj,uanset hvilken hastighed jeg kørte og uanset hvilket underlag var der bare konstant støj og rumlen fra hjulene,og det må jeg indrømme det er simpelthen for trættende og irreterende at høre på,og da en passat koster det samme men desværre er meget længere og men væsentlig mere lydløs er det godt nok surt at vw har valgt at undgå en mere omfattende støjdæmpning af kabinen. øvøvøvøv.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

27-03-2011 kl. 15:54

var prøveturene med de samme dæk.? dæk larmer mindre ved + 20gr end ved 0 gr skinnede solen blæste det, der er mange faktore, og nogle dage høre man bare alt, og andre dage er man knap så modtagelig for støj. prøv den/en igen hvis du gerne vil have den/en golf. der er sikkert en løsning. :o)

Profil slettet

Profil slettet

27-03-2011 kl. 18:04

angående mit indlæg har jeg kørt golf før og kan slet ikke genkende det støjbilled,den var med 195,65,15 stålfælge og ellers helt standart og hvad passaten angår er det jo kun en model fra eller til om man vil.
jeg har tidligere kørt skoda både fabia og octavia og de har slet ikke samme støjproblem.ovenikøbet til en væsentlig lavere pris.
bilen havde continentaldæk model 3 som jo er udmærket dæk.
vil kontakte vw danmark for at høre hvad årsagen er til denne gene.

Profil slettet

Profil slettet

29-03-2011 kl. 20:28

hej igen.
jeg er utrolig glad for at høre fra andre som også har en golf plus og få bekræftet at den har et meget stort støjniveau fra hjulene.og det hænger sket ikke sammen med den pris og den kvalitet bilen ellers har.
jeg er ihvertilfælled meget skuffet over den model hvad støjen angår.

Ulrik W

Ulrik W
bruger siden
06-02-2011

31-03-2011 kl. 16:53

Den bil har alle dage larmet for vildt fra hjulene ... Jeg har selv haft 3 stk. som formabiler (nej, valgte ikke selv) .... mange til dunk skal mane sg lede længe efter ... den larmer simpelthen så forfærdeligt :-) God dag der ude....

Peter Rasmussen

Peter Rasmussen
bruger siden
21-09-2004

05-04-2011 kl. 22:31

Hvorfor er der så få der kan stave til standard!!!