Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Problemer med VW værksted....

michael P.

michael P.
bruger siden
24-01-2006

17-03-2011 kl. 19:42

Hej jeg er til daglig meget glad for min VW. Her fornyeligt skulle jeg ringe til den lokale VW forhandler, fordi jeg havde hørt at der var noget med min motor, som evt. fabrikken gratis ville udskifte/reparere. Jeg ringer glad til værkstedet og fortæller, situationen. Efter han har fået nummrepladen, skifter han ligesom stil, han næremest skælder mig ud, at bilen ikke har været til autoriseret værksted i 4 år, og lyder meget anklagende i det. Jeg fortæller at jeg den 3'ede ejer af bilen og at jeg har hentet bilen i den modsatte ende af landet. Det da utrolig arogant måde at opføre sig på, at skælde en potiental kunde ud, og få mig til at føle at jeg har gjort noget galt. Hvis VW-værkstedet tror at jeg bliver kunde der, enten i salgsafdelingen eller værkstedet, ja så tror de galt. Mærkelig måde at opføre sig på, det bekræfter bare de ting jeg har læst på div. forum´s omkring VW-værksteder og de dårlige anmeldelser de får både i FDM og bilmagasinet. Hilsen En skuffet VWfan..

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

18-03-2011 kl. 05:42

SMC i Odense er både VW og Audi værksted.
Om de opfører sig sådan i VW-afdelingen skal jeg ikke kunne sige. men da jeg sidste år henvendte mig angående et eftersyn på min 15 år gamle A6´var tonen venlig og imødekommen, og servicen bar detydelig bedre end jeg tidlige har mødt.

Jeg kommer ikke andre steder.

Hilsen Lars.

Lars Christensen

Lars Christensen
bruger siden
07-08-2007

22-03-2011 kl. 05:37

Den behandling som Jørgen Rasmussen og N.M. beskriver var jeg udsadt for hos TOYOTA og svor at der ville jeg ikke sætte mine ben igen.

Til gengæld kan jeg ikke genkende SMC i det de skriver, de har været reelle og venlige overfor mig.

Hilsen Lars.

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

22-03-2011 kl. 16:21

Hej Michael.

Prøv lige at "vende situationen om", du ringer til et værksted, fordi du vil have lavet en gratis reperation, bilen har ikke været inde på værkstedet de foregående 4 ÅR !!!

Hvis nu du ringede og sagde at du har lige købt bilen og du vil gerne bruge værkstedet fremover, og bad dem om at tjekke bilen, evt. lave et service, så er jeg sikker på at du ville have fået en anden behandling.

De autoiserede værksteder lever af betalende kunder, for dem er du en snylter der vil prøve at platte en gratis reperation ud af dem.