Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
problemer med audi a6 2005
Profil slettet
28-12-2009 kl. 23:28
hej bilbasen
har nogle spørgsmål som jeg håber jeg kan få svar på
når jeg køre i vådt føre eller bilen har stået ude i regn bliver bunden af bilen gennemblødt og der trænger vand ind i kabinen ? i starten var det kun under passagersædet, men nu er det kommet over i føresiden og lidt bagved, ved bagsæderne.
også er der den elektroniske håndbremse? det er sket et par gange men da jeg træk håndbremsen idag sad den fast i ca. 5 min. også stod der på den lille skærm "parking brake" og det bliver ved med at stå der og blinke mens jeg køre.
er der nogen der har prøvet det før som kan give mig et svar på det ?
på forhånd tak
Profil slettet
29-12-2009 kl. 00:35
Forvent dig ikke FOR meget af en Audi A6..Du betaler MEGET for navnet.Slet ikke den kvalibil de gerne vil fortælle dig...Desværre..
Sidst rettet: 29/12-09
Sidst rettet: 29/12-09
H P
bruger siden
06-01-2004
29-12-2009 kl. 08:33
Hej Amir.
Det med at der kommer vand er noget rigtigt L - - -, det kan være ret besværligt at se hvor det kommer ind.
Det er sansynligvis omkring en rude, måske forruden eller fra en gummiliste der er mont. dårligt eller klemt i stykker.
Har bilen fået skiftet forrude ?? hvis det ikke er lavet ordentligt, så kan vandet komme derfra.
Har bilen været malet ? hvis ikke listerne er mont. ordentligt, så kan vandet komme ind den vej fra.
Håndbremsen KAN hænge hvis bilen har stået stille i et stykke tid, du kan gå ind i menuen og slå den fra hvis bilen skal stå stille i flere dage i det vejr vi har i øjeblikket.
Held og lykke.
Det med at der kommer vand er noget rigtigt L - - -, det kan være ret besværligt at se hvor det kommer ind.
Det er sansynligvis omkring en rude, måske forruden eller fra en gummiliste der er mont. dårligt eller klemt i stykker.
Har bilen fået skiftet forrude ?? hvis det ikke er lavet ordentligt, så kan vandet komme derfra.
Har bilen været malet ? hvis ikke listerne er mont. ordentligt, så kan vandet komme ind den vej fra.
Håndbremsen KAN hænge hvis bilen har stået stille i et stykke tid, du kan gå ind i menuen og slå den fra hvis bilen skal stå stille i flere dage i det vejr vi har i øjeblikket.
Held og lykke.
Profil slettet
29-12-2009 kl. 13:25
hånbremsen begyndte at drille siden den hårde vinter kom. så det har både været i vådt vejr og minus grader