Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Problem med Tdi motor i Vw

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

16-12-2010 kl. 22:33

Vi har en Vw 2,0Tdi 140hk ikke chippet, når man kører op til 2500-3000 omdr. og skifter gear, og giver gas efter gearskift tøver den med at trække, den dør ud for så at begynde at trække igen kort efter. Jeg har fået opdateret motorstyring men det har ikke hjulpet. De siger på værksted at de ikke kan hjælpe, de ved ikke hvad det kan være, den har ingen fejl lagret. Nogen der har en ide om hvad det kan være?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

17-12-2010 kl. 12:08

Topstykket?

Præcis sådan reagerede min i hvert fald da topstykket var ved at gå...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

17-12-2010 kl. 12:57

hdi hdi> Luftmassemåler sidder den på rørret ved luftfilter?

Jan Nielsen> Topstykke uha,, det håber jeg ikke det er en 8V så der skulle efter sigende ikke blive noget med topstykke,, hvis de taler sandt. :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Gert Smed

Gert Smed
bruger siden
13-08-2007

17-12-2010 kl. 22:49

Nej, de første Touran med Dpf var 8v, min er fra 2006 motorkode BMM. Den findes desuden også i både Seat og Skoda.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-12-2010 kl. 22:52

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg