Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Polo der ryster!!!!!!
Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003
24-09-2003 kl. 20:35
Skift alt mellem nr. pladerne - kort sagt smid bilen væk - det er ikke rentabelt at reparere mere på den - og køb så en ny
Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004
25-09-2003 kl. 11:41
Hvorfor skulle han dog det Ejner, hvis Dennis i øvrigt er tilfreds for det koster jo en formue at skifte bil........Hvis det drejer sig om at det hele hopper eller rusker nå du kobler til kan det også være en "forurenet" koblingsplade (olie måske), en skæv kobling eller en dårlig trykfod........Med venlig hilsen Kim
Dennis Østergaard
bruger siden
08-09-2003
25-09-2003 kl. 14:38
Hejsa alle derude:-)
jeg har et mindre (efterhånden stort)problem med min polo van årg. 86.. Problemet er, når jeg starter i første gear hopper hele bilen kraftigt, nærmest som man kender det fra gamle dieselbiler og det er ikke fordi jeg trykker for lidt på pedalen. HVAD ER DER GALT!!!!!!.
Et andet problem som synes at blive værre og værre er, når jeg sætter i bakgear. Gearkassen knaser nemlig kraftig og jeg må nogle gange slukke bilen for ikke lave skade. Hvorfor gør den det...??? PS: gør det kun når bilen er varm!!
Kan i derude hjælpe mig. PÅ forhånd tak;-D
jeg har et mindre (efterhånden stort)problem med min polo van årg. 86.. Problemet er, når jeg starter i første gear hopper hele bilen kraftigt, nærmest som man kender det fra gamle dieselbiler og det er ikke fordi jeg trykker for lidt på pedalen. HVAD ER DER GALT!!!!!!.
Et andet problem som synes at blive værre og værre er, når jeg sætter i bakgear. Gearkassen knaser nemlig kraftig og jeg må nogle gange slukke bilen for ikke lave skade. Hvorfor gør den det...??? PS: gør det kun når bilen er varm!!
Kan i derude hjælpe mig. PÅ forhånd tak;-D