Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Peugeot 607 2,2 Hdi årg 2001-2002
Profil slettet
29-05-2007 kl. 09:11
Hej, jeg overvejer at købe en 607. Men ved ikke om jeg tør da jeg har hørt at der er mange problemer med den, og at den er meget dyr i rep.
Er der nogle der har erfaring med denne vogn.
Carsten Helmuth Pedersen
bruger siden
17-07-2006
20-12-2007 kl. 23:41
Siden december 2004 har jeg ejet en 607 2,2 benzin med manuel gearkasse årgang 2001. Den havde da kørt 165 t.km. Gennem det meste af 2005 var den på værksted mindst hver 3. måned, men jeg holdt det ud for det var "kun" sliddele der skulle udskiftes. Det har kostet en hel del penge, men siden midten af 2006 er den faktisk holdt op - nu når den almindelig service iht. servicebogen. Veksler lidt mellem Peugeot og et uautoriseret værksted. De fleste gange har den selv kunnet køre til værkstedet, på nær to gange hvor den holder i carporten og ikke vil starte. Værkstedet kan bare ikke finde fejlen, men i begge tilfælde udskiftede de alle 4 tændrør og herefter både starter og kører den uden problemer.
Hvad får man så: en rejse limousine med et kæmpe indre og et kæmpe bagagerum samt en god del udstyr (toppen er varme i bagsædet!) Det er nok den eneste bil til under 500.000 kr. hvor to personer på 190 cm faktisk KAN sidde på hhv. for- og bagsæde uden at den på bagsædet får sine knæ mast til plukfisk. Med den gode plads, armlæn, cigarstik og læselamper på bagsædet sidder man godt når der skal læses avis eller arbejdes under køreturen til familien. Nu har den rundet 225 t.km og næste udskrivning er en tandrem til 7-8.000 kr. Det ER dyrere at køre i gamle luksusbiler. Kunne godt finde på at købe en magen til ved lejlighed.
Sidst rettet: 20/12-07
Hvad får man så: en rejse limousine med et kæmpe indre og et kæmpe bagagerum samt en god del udstyr (toppen er varme i bagsædet!) Det er nok den eneste bil til under 500.000 kr. hvor to personer på 190 cm faktisk KAN sidde på hhv. for- og bagsæde uden at den på bagsædet får sine knæ mast til plukfisk. Med den gode plads, armlæn, cigarstik og læselamper på bagsædet sidder man godt når der skal læses avis eller arbejdes under køreturen til familien. Nu har den rundet 225 t.km og næste udskrivning er en tandrem til 7-8.000 kr. Det ER dyrere at køre i gamle luksusbiler. Kunne godt finde på at købe en magen til ved lejlighed.
Sidst rettet: 20/12-07