Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

peugeot 407 sw

Profil slettet

Profil slettet

25-04-2008 kl. 16:41

overvejer at skifte min nuværende bil ud med en 407 har dog ingen kendskab til 407 er, er det noget skrammel eller hvad? hvad med driftsomkostninger? køreegenskaber? er der generalt problemer med disse biler? det er jo en fransk bil aller erfaringer modtages gerne hvilken model skal jeg evt købe kører ca 20000 km.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Troels Ovdal Larsen

Troels Ovdal Larsen
bruger siden
22-02-2007

28-04-2008 kl. 16:30

Jeg har en 407sw 1,6HDI, og er meget glad for den, har kørt 65000 siden 10/2005, og eneste defekt har været en slidt bærearm, i styretøjet, men den blev skiftet på garantien, også rasler den lidt fra bagrude bremselygten. Motoren er super, størrelsen taget i betragtning, især efter at jeg fik den chiptunet (nu yder den stort set som 2,0 versionen). Jeg kører ca. 50/50 motorvej og bykørsel og over 10000 km har den kørt 15,6 km/l og jeg kører ellers ikke særligt økonomisk. Det syntes jeg er flot for den størrelse bil. Dog er det et minus at 1,6'eren kun fås med 5 gear. Desuden er køreegenskaberne også virkeligt gode. Men hvis du køber en, så vælg en med glastag, har man først haft det, så bliver det svært at undvære igen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg