Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Peugeot 406 SV 3,0

Profil slettet

Profil slettet

22-06-2006 kl. 22:23

Hvorfor sender du den ikke bare på originalt Peugeot værksted og får dem til at finde fejlen? Husk at give dem besked på ikke at udbedre fejlen før de har talt med dig om hvad der er galt og hvad det vil koste at reparere. Vælger du ikke at få bilen repareret hos Peugeot, skal du typisk betale et mindre beløb for den tid de har brugt på fejlfindingen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

René Lund

René Lund
bruger siden
26-10-2004

22-06-2006 kl. 22:43

Hejsa. jeg har en 2,0 som har haft samme problem. Luftfilteret var totalt stoppet til og lambda-sonden blev skiftet= problem løst!!

Profil slettet

Profil slettet

22-06-2006 kl. 22:48

Hejsa.. Gode råd, som jeg vil forfølge. Tak skal du have. Hans

Profil slettet

Profil slettet

22-06-2006 kl. 22:52

tja, dårlige erfaringer m Peugeot-værkstedernes faglige formåen og så bonger de en timepris der er 300 kr dyrere end det værksted jeg benytter. Men jeg kan i bagspejlet godt se din pointe. Hans

Profil slettet

Profil slettet

23-06-2006 kl. 13:12

Bilen har mister sin acc-evne. Det er tydeligst ved mellem-accelerationer. Den er også sløv når den skal op i fart fra stop. Den giver simpelthen ikke den acc den plejer ved normalt speedertryk. Har skiftet udstødning, fået testet motor og nye tændspoler. Det har ikke hjulpet. Har nogen et bud på hvad der kan være galt. Det er en V6, 210 hk fra 2000, kørt 122.000 km. Hans