Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Peugeot 406 2.2 st.car.
Profil slettet
30-04-2007 kl. 14:45
Jeg har kig på en 406 stationcar fra 2003 med 2,2-liters motor under hjelmen. Hvem har erfaringer med denne motor/model? Jeg er også interesseret i lidt teknisk info om bilen.
Tak for hjælpen!
Jan
Profil slettet
02-05-2007 kl. 14:59
Hej, Hans.
Tak for dit svar. Med teknisk info tænker jeg fx på: Har motoren kæde eller tandrem? Hvordan med bremserne? Jeg har flere steder læst, at det skulle være et svagt punkt på 406'ere generelt. Erfaringer? Hvordan med benzinøkonomien? Holder fabriksangivelsen?
Og hvad med st.car-modellen generelt? Den ser ud til at have en ordentlig kuffert bagpå, og sådan føles det da også, når man ser den live. Hvordan med affjedringen af især bagakslen?
Ellers erfaringer med modellen generelt... Jeg er meget nysgerrig! (c:
Tak for svar!
Tak for dit svar. Med teknisk info tænker jeg fx på: Har motoren kæde eller tandrem? Hvordan med bremserne? Jeg har flere steder læst, at det skulle være et svagt punkt på 406'ere generelt. Erfaringer? Hvordan med benzinøkonomien? Holder fabriksangivelsen?
Og hvad med st.car-modellen generelt? Den ser ud til at have en ordentlig kuffert bagpå, og sådan føles det da også, når man ser den live. Hvordan med affjedringen af især bagakslen?
Ellers erfaringer med modellen generelt... Jeg er meget nysgerrig! (c:
Tak for svar!