Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Peugeot 106 rallye

Kristian Ferdinand

Kristian Ferdinand
bruger siden
21-05-2004

18-07-2005 kl. 14:05

Jeg har en kammerat der har en 1.6'er GTI til salg. Den er fandma flot, mener den er fra 2000 og kørt 70.000. Den skal sælges hurtigt, og jeg mener at den skal koste 90, hvilket jo er et godt stykke under pris! Var det noget?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

18-07-2005 kl. 16:42

Hej!
Jeg har både haft en 1,3 og en 1,6'er, godt nok for nogle år siden. Men det er rigtigt nok at 1,3'eren er noget mere hysterisk end den nyere model. Se efter er bil der er så original som muligt, og for guds skyld med fuld servicebog. Jeg ville gå eftyer en 1998 1,6. Mit forsikringsselskab takserede den ikke dyrere end andre 106'ere

Profil slettet

Profil slettet

17-09-2006 kl. 16:22

det var da godt nok dyrt,den kan da ikke sælges hurtig til den pris!er den standart og er der fuld servicebog med?,den skal være 1000% orginal over det hele,den må ikke have en eneste fejl ja ikke engang en rids,alså den skal stå som frabriks ny så er prisen iorden men heller ikke før.mvh Palle

Profil slettet

Profil slettet

17-09-2006 kl. 20:57

hej henning,jeg har selv lige købt en rallye 1,6er,sørg for den er så standard som muligt,den må ikke være tunet,få en FDM brugtvognstest lavet,det koster en del penge,men de kan være godt givet ud i sidste ende.1,3ern er meget hårdt tunet men den rigtigste det var trods alt den første,men den er meget lav gearet,så køre du lange ture så køb en 1,6 den holder nok også længere,PS køb ikke for billigt. NY rallye ejer.

Profil slettet

Profil slettet

01-10-2006 kl. 22:21

Hej allesammen
Jeg overvejer måske at købe en Peugeot 106 rallye.ved ikke om det skal være den gamle (1,3) eller den nye model (1,6)? er den noget værd?hvad skal jeg være opmærksom på?
Er det en god bil?.eller skal jeg holde mig langt væk...... mange tak.