Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Pendlerbil ? P206 1,4 HDi
Profil slettet
Profil slettet
27-06-2006 kl. 12:25
Skulle VW være Top kvalitet. De ligger i bunden i alle tyske undersøgelser. Deres 100.000km tests er en katastrofe.
Læs selv på autobild´s hjemmeside, TÜV og JD Power rapport.
Læs selv på autobild´s hjemmeside, TÜV og JD Power rapport.
Profil slettet
27-06-2006 kl. 12:56
Jeg ved det lyder forrykt, men er du ligeglad med ABS og den slags og KUN går efter en økonomisk bil, der kan følge dagens trafik, så ville jeg finde en nysynet Corolla fra 86-88 eller noget i den stil.
Den koster måske 15.000 kr., går ca. 17 km./liter på langtur og er pålidelig og kvik. Gør regnskabet op efter 2 år - måske den kan synes igen for nogle tusinde. Hvad har så været billigst?? Måske den skal have en ny udstødning eller andet, men det skal P206'eren også... og om man skal skifte tingene for første eller tredje gang er jo lige dyrt : )
Den koster måske 15.000 kr., går ca. 17 km./liter på langtur og er pålidelig og kvik. Gør regnskabet op efter 2 år - måske den kan synes igen for nogle tusinde. Hvad har så været billigst?? Måske den skal have en ny udstødning eller andet, men det skal P206'eren også... og om man skal skifte tingene for første eller tredje gang er jo lige dyrt : )
Sune Bertelsen
bruger siden
20-03-2006
10-07-2006 kl. 12:11
Jeg ville personligt også foretrække en Renault Clio 1.5 DCI. De er lidt oversete i DK og man får derfor mere for pengene. Jeg er selv Audi/vw freak men ville aldrig råde nogen mennesker til at købe en Lupo 3L, da de ikke er særlig holdbare. Om man skal vælge Renault eller Peugeot er vel en smagssag. Jeg synes man får meget mere for pengene ved at købe en Renault. Jeg har selv haft 3 clioer og der har aldrig været problemer med nogle af dem.
Profil slettet
10-07-2006 kl. 12:11
Overvejer kraftigt en op til 4 år gammel Peugeot 206 1,4 HDI, som pendlerbil.
Men er det et ordentlig valg ? set ud fra en økonomisk ramme lige omkring de 100 tkr. ?
Erfaringer og gode råd modtages gerne...
Men er det et ordentlig valg ? set ud fra en økonomisk ramme lige omkring de 100 tkr. ?
Erfaringer og gode råd modtages gerne...