Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
paspå fupmagere
Profil slettet
02-10-2006 kl. 21:16
Jeg har lige en opdatering til en af de nye fupmagere fra U.A.E
Navn: Dr Mrs Jamie Moyer
Telefon:
Email: drjamiemoyer1@yahoo.com
Dear seller,
My Name is Dr Mrs Jamie Moyer, presently runing a private clinic in the
U.A.E . i am interested in the purchase of your above name (AUTO)
advertised on one of the best internet market site in DENMARK .
i am very ok with the details you have provide on the internet advert
and i want to buy it as soon as possible.
i will like you to email me the below information:
1) is it still available for sale?
2) email me the last price you will accept to sell it to me.
3) email me your address where the (AUTO) is located so i can know what
it will cost me for the transportaion.
full name...
i await your email with the price and your address for paymant please
give me a good price because i will be paying for the transportation
too.
kind regards,
Dr Mrs Jamie Moyer.
(Hvis du ikke har hørt om det her emne på, så vil jeg gerne advare dig mod det her emails, det er fupmagere, som giver sig ud for at de bor i saudiarabien, selv om det bor i et andet sted, og det er interessede i at købe bilen, hvor det bla. vil transportere bilen til udlandet og bla. bla. også senere sender det en falsk check til dig,med et stort beløb og meget hurtigt så ringer personen tilbage og siger, hov jeg har opdaget at jeg har sendt dig for meget i check ved en fejl, og finder en god underskyldning, for at de akut mangler penge, og den altfor godtroende og lidt ulogiske sans for business hopper på den, og sender et eller andet beløb til personen, og personen går så til banken, med checken og afleverer den til bankmanden, og bankmanden kigger først på checken og kigger på dig, og siger undskyld mig et øjeblik, jeg skal lige hente nogen penge til dig , og går så hen til nogen andre og du kan se at de begge to kigger på dig, også kommer det så to begge to tilbage til skranken, og siger .Det er en falsk check. ;-)
Navn: Dr Mrs Jamie Moyer
Telefon:
Email: drjamiemoyer1@yahoo.com
Dear seller,
My Name is Dr Mrs Jamie Moyer, presently runing a private clinic in the
U.A.E . i am interested in the purchase of your above name (AUTO)
advertised on one of the best internet market site in DENMARK .
i am very ok with the details you have provide on the internet advert
and i want to buy it as soon as possible.
i will like you to email me the below information:
1) is it still available for sale?
2) email me the last price you will accept to sell it to me.
3) email me your address where the (AUTO) is located so i can know what
it will cost me for the transportaion.
full name...
i await your email with the price and your address for paymant please
give me a good price because i will be paying for the transportation
too.
kind regards,
Dr Mrs Jamie Moyer.
(Hvis du ikke har hørt om det her emne på, så vil jeg gerne advare dig mod det her emails, det er fupmagere, som giver sig ud for at de bor i saudiarabien, selv om det bor i et andet sted, og det er interessede i at købe bilen, hvor det bla. vil transportere bilen til udlandet og bla. bla. også senere sender det en falsk check til dig,med et stort beløb og meget hurtigt så ringer personen tilbage og siger, hov jeg har opdaget at jeg har sendt dig for meget i check ved en fejl, og finder en god underskyldning, for at de akut mangler penge, og den altfor godtroende og lidt ulogiske sans for business hopper på den, og sender et eller andet beløb til personen, og personen går så til banken, med checken og afleverer den til bankmanden, og bankmanden kigger først på checken og kigger på dig, og siger undskyld mig et øjeblik, jeg skal lige hente nogen penge til dig , og går så hen til nogen andre og du kan se at de begge to kigger på dig, også kommer det så to begge to tilbage til skranken, og siger .Det er en falsk check. ;-)