Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

PAS PÅ Hr. Jensen Biler i Silkeborg

Claus Peter Hansen

Claus Peter Hansen
bruger siden
03-06-2007

30-09-2008 kl. 10:00

Vil blot orientere om, at man kraftigt skal overveje ikke at handle med HR JENSEN BILER i Silkeborg. Jeg har oplevet, at forhandleren først krævede 10.000 kr. mere end vi havde skrevet under på på slutsedlen. Jeg fik ham presset ned på 3000 for at undgå en retssag for begge parter. Jeg fik 6 måneders garanti på bilen. Efter 2 måneder knækkede udstødningen. Den vil HR JENSEN ikke reparerer under garantien, som han ikke mener dækker udstødning, bremser og alt muligt andet som slides. Det er jo direkte forkert, for der er ingen forbehold for garantidækningen i vores købsaftale. Uhæderligt, uærligt og møjirreterende med sådan en fupmager. Det var bare en advarsel om endnu et brodent kar i brugtvognsbranchen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

30-09-2008 kl. 11:33

Hvordan skal vil forholde os til de 10.000 når du ikke skriver hvad det drejer sig om!

Mht sliddele kan du ikke bare sige at garantien skal dække dette. Har du sat dig ind i reglerne?

En garanti dækker ikke sliddele med mindre andet er aftalt specifikt. Når det gælder din udstødning må man se det i sammenhæng med bilens stand iøvrigt, herunder om bilen er nysynet og nyserviceret.

Sidst rettet: 30/9-08

Michael Østergaard

Michael Østergaard
bruger siden
06-01-2004

01-10-2008 kl. 11:15

Att: André Berger

Jeg står uforstående overfor din oplevelse ved BILGÅRDEN HOSTRUP. Jeg har de senere år handlet flere biler hos forhandleren. De har altid været yderst profesionelle, både på værkstedet og i salgsafdelingen. Jeg har intet at klage over og har iøvrigt kun positive ting at sige om BILGÅRDEN HOSTRUP. Flere af vores venner har handlet der og der har ikke været noget at pege fingre af. Jeg kan kun anbefale den meget reelle forretning.