Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Overvejer at lave en hjemmeside om biler, input tak.

Profil slettet

Profil slettet

26-01-2011 kl. 21:17

Går med tanken om at lave en hjemmeside om biler, ikke salg/køb, men mere et sted for interesseret, forum,nyheder m.m. Nogle som har nogle gode ideer som i synes mangler på de andre gode hjemmesider ??? Ser frem til at høre fra jer :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

26-01-2011 kl. 21:28

Der jo et fint forum mv her på bilbasen, så hvorfor lave et nyt . Det er squ sikkert en rigtig go ide.....not. Men selvfølgelig kan du jo så slette alle de indlæg du ikke bryder dig om. OG hvis du selv mener at du har de evner der skal til. og det er jo så det næste store spørgsmål. Men held og lykke.

Mvh

Profil slettet

Profil slettet

26-01-2011 kl. 21:45

Det tekniske er ikke noget problem, jeg driver en webportal idag som er lavet i det nyeste design/system.

Men bare fordi der er et godt forum her, så kan man vel godt have 2 eller 10 forums ? det er siden som helhed jeg tænker på.

En hjemmeside kan også blive for stor og drukne i sin egen succes.

Profil slettet

Profil slettet

26-01-2011 kl. 21:59

Det er slet slet ikke sådan en "brian" side jeg vil lave, lidt mere teknisk med gode nyheder til den erfarne billist.

T i

T i
bruger siden
17-06-2006

26-01-2011 kl. 22:50

Jamen det er da en spændende ide.
Tror dog at det kan blive lidt op ad bakke, der er jo en del etablerede bilsider allerede.

Men hvis du brænder for ideen, er det da bare at klø på...

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

27-01-2011 kl. 11:54

Noget som kunne være interessant, ville være en side, hvor folk (købere) kunne dele informationer om gode tilbud, reelle købspriser, store rabatter, tilbud på demobiler etc.
Mange skriver her på forum for at spørge til tilbud på diverse modeller.
Men hvis man kunne indtaste gode tilbud, som man har fået, og en søgning kunne være let, kunne det jo hjælpe køberne i søgning på den bedste forhandler og de gode tilbud.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

27-01-2011 kl. 19:31

Ja du har fat i noget der S.H. Folk kunne måske spare mange penge og de værste forhandlere blive soteret fra. men hvad det skal hedde er nok lidt svært. Demo basen/biler, tilbud mv

Profil slettet

Profil slettet

29-01-2011 kl. 16:11

Kunne godt tænke mig at lave en side hvor man bla. nemt kunne finde svar på de spørgsmål som er omkring bilkøb, eks. om bilen har tandrem eller kæde ? hvad koster service m.v.

Navnet bliver en svær en, det ved jeg.

Profil slettet

Profil slettet

29-01-2011 kl. 17:49

Hvor er det lige at der sår om en bil har tandrem på bilbasen ? tit er ikke engang prisen at finde på bilerne under information.

Profil slettet

Profil slettet

29-01-2011 kl. 18:31

Men derved skal de samme spørgsmål igen og igen, hvilken forum taler du om ? det er ikke alle forums som er lige aktive ;-)

Profil slettet

Profil slettet

30-01-2011 kl. 08:02

ikke kun et forum men en hel hjemmeside ;-)