Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Oplevet problemer med Honda Civic 1.4is, 5-dørs, 90heste,MA/MB model???????????

Profil slettet

Profil slettet

28-08-2007 kl. 19:37

Hej, Vil høre om der nogle der har oplevet problemer med Honda Civic (årgang 95)!!!!???? Hvis der er, vil jeg MEGET gerne høre om det, da jeg selv har haft MANGE med min egen....alle inden for 9 måneder..... Bl.a. toppakning (x2!!), bremsekaliber, bremserør, termostat, bærearm, slavecylinder, bremsecylinder, ABS-føler....osv osv....... Plus, den er meget følsom over for vind. Kan dette afhjælpes ved evt. at sænke bilen!!?? Hvis der er nogle der har haft andre problemer, så sig endelig til, så jeg ved hvad der evt. kan komme af flere unødvendige udgifter.. Havde ellers hørt Honda skulle være et godt mærke!!!?? Kan nogle be- eller afkræfte dette!!??? MVH Chr. Lund

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg