Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Oplevet problemer med Honda Civic 1.4is, 5-dørs, 90heste,MA/MB model???????????

Profil slettet

Profil slettet

28-08-2007 kl. 19:37

Hej, Vil høre om der nogle der har oplevet problemer med Honda Civic (årgang 95)!!!!???? Hvis der er, vil jeg MEGET gerne høre om det, da jeg selv har haft MANGE med min egen....alle inden for 9 måneder..... Bl.a. toppakning (x2!!), bremsekaliber, bremserør, termostat, bærearm, slavecylinder, bremsecylinder, ABS-føler....osv osv....... Plus, den er meget følsom over for vind. Kan dette afhjælpes ved evt. at sænke bilen!!?? Hvis der er nogle der har haft andre problemer, så sig endelig til, så jeg ved hvad der evt. kan komme af flere unødvendige udgifter.. Havde ellers hørt Honda skulle være et godt mærke!!!?? Kan nogle be- eller afkræfte dette!!??? MVH Chr. Lund

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kim Kristensen

Kim Kristensen
bruger siden
06-01-2004

29-08-2007 kl. 17:56

Det virker som en stor mundfuld men bilen er vel også omkring de 12 år gammel, hvor langt har den gået? De to toppakninger forstår jeg ikke helt, men det andet kan jo skyldes alder om km. Jeg havde en 1,4i S sedan hentet som ny 1/8-97 og afleveret igen 15/12-06, da stod tælleren på 185.512 km og der havde ingen reparationer været overhovedet.

Definitionen på et godt mærke er jo forskellig, men jeg syntes Honda er et godt mærke. Jeg har både kørt og køre Honda knallert, motorcykel og bil, ja græsslåmaskinen er sgu’ også en Honda.

Med venlig hilsen Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg