Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

OPEL laver verdens bedste biler...

Profil slettet

Profil slettet

08-08-2008 kl. 19:59

Kender en som nu har kørt Opel i 10 år uden nogle problemer. Han kører i den hvert år og der har aldrig være noget i vejen. Desuden er servicen helt i top på værkstedet hvor de aldrig har gjort andet end at skrabe jord af bund og sider. Opel er uden tvivl meget bedre end alle mulige japanske biler. Ved især røde Opeler fra 1990´erne får du oven i købet et farveskifte med i købet. Har ondt af mine naboer som derfor har meget sværere ved at følge moden. Derfor køb Opel og vær glad !

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

09-08-2008 kl. 08:51

Det er jo totalt grotest at man kan dække sig ind under flere forskellige fake profilnavne, for at have nogle mærkelige indlæg eller "puste" til en debat med nogle kontroversielle indlæg.

Profil slettet

Profil slettet

09-08-2008 kl. 17:49

Fat mod Antonius - eller rettere Hans S. " med ondt skal ondt fordrives" og da vi har en paria herinde i skikkelse af Kasper/Vibeke/Turd Sandwich/Tissekone (ja fantasien fejler ikke noget) må vi jo prøve at opretholde humøret. Så hvis du ikke (og det er forståeligt) kan følge med, så prøv at læs de sidste par dages Toyota-uhyrligheder / VW hade indlæg og på det sidste Opel begejstringer fra ovennævnte alias.

Profil slettet

Profil slettet

09-08-2008 kl. 22:33

..endelig . Kan du bidrage med noget spændende ?

Profil slettet

Profil slettet

10-08-2008 kl. 01:22

Jeg vil også tilslutte mig at Opel Zafira er en utrolig dejlig bil. Desværre kører jeg ikke Zafira mere da mit værksted knækkede en af gløderørene i topstykket og ikke ville betale for rep. Jeg solgte bilen og kører nu Seat Althea 1.9TDI som jeg også er meget glad for. Den kører super og har en meget fornuftig brændstof økonomi. Omkring de 18 km/l er ikke urealistisk. Er bare ked af at Althea er ved at blive en "brian bil". Den vækker desværre mange dårlige følelser hos folk.