Bilbasen Forum

Troels Nissen

Troels Nissen
bruger siden
06-11-2003

06-02-2006 kl. 14:59

Læs lidt her først: http://www.fuckmercedes.dk/bilerne.html

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

06-02-2006 kl. 15:03

Hej

Jeg har selv været meget lun på en v230, men efter at have læst og hørt fra andre ejere er jeg ikke lun på dem mere. FDM har lavet en test hvor den absolut ikke får meget ros. Motor og gearkasse er langt fra mercedes kvalitet. De ruster og de har mange elektriske fejl og trækakslerne er tit defekte. V230 er kommet til dk som bus og vito er kommet hertil som varevogn, derfor er v230 mere luksuriøs.
Hvis du er medlem kan du læse testen på fdm´s hjemmeside. Der er mange andre varevogne der kører mindst lige så godt og bedre og absolut i samme prisklasse.

Mvh

Rs

Profil slettet

Profil slettet

06-02-2006 kl. 17:48

Vi har brug for en bil med min. 6 GODE sæder, samt oppakning. Vi har en VW sharan van nu, men den er ikke stor nok, selvom vi købte én med sæder.

Vi har set på flere VW Caraveller, men vi syntes ikke deres sæder er gode nok.... Derfor droppede vi dem!!!

Vi har været inde og se de mange skrækhistorier der er på nettet med mercedes, men der må da også være nogle der har været glad for deres bil. Er det kun noget skidt med de biler???

Profil slettet

Profil slettet

19-10-2006 kl. 13:16

Hej Michael

Da vi købte vores V 220 CDI, var det efter først at have set flere 230´ere. 230 er undermotoriseret, så vi valgte den nyere 220, som vi har haft enormt meget glæde af. Det er den perfekte feriebil, og hvis den bliver passet, meget driftssikker. Man skal huske at en forhenværende taxa har mange kilometer på bagen. Min er til salg på bilbasen under busser, privat. Med venlig hilsen Jesper Villumsen

Profil slettet

Profil slettet

22-10-2006 kl. 13:54

Hej Michael

Jesper har helt ret, i skal helt sikkert finde en med cdi motor. Jeg har selv en 220 cdi med 280000 på bagen og den kører perfekt. Siden vi fik vores er niveu reguleringen gået i stykker og det koster kassen. Så husk at tjekke om det er lavet i forvejen. Vis i ligesom os har mange børn er det den perfekte bil. Der er seler integreret i sæderne så man kan ligge sæderne ned uden at sikkerheden mindskes. Jeg har DVD med trådløse headsets på de bagerste sæder og det er et must i vores familie fra nu af!!! Min er også til salg da vi vil have en ny! Held og lykke med jagten!

Profil slettet

Profil slettet

22-10-2006 kl. 13:54

Min kæreste og jeg er ved at se på ny bil, vi har snakket om Mercedes V230. Vi har set på biler fra 97-98. Vi har prøvet flere forskellige, men der har været nogle fejl på flere af dem.

Er der nogle der kan hjælpe os??

Er der problemer med dem? Er der nogle bestemte årgange man skal holde sig fra??

Vi kan ikke finde ud af deres modeller, er v 230 og Vito den samme, nogle siger det og andre at det ikke er!!

Vi har brug for pladsen og komforten i bilen, men kan ikke finde andre end Mercedes, der kan opfylde de krav (der passer til vores pengepung)

Vi har været ved at læse nogle af de tidligere indlæg, hvor vi kan se at biler fra 10.mdr 98 er dækket af 30 års rustgaranti, hvad med dem der ligger før den tid???

Håber der er nogle der kan hjælpe os???