Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Mercedes 220 cdi årg.1999
Profil slettet
06-10-2007 kl. 12:25
Hej alle.
Erder nogle her inde der har et godt tips til at min bil går i nødpogram og mister trækkraft. Det sker især hvis jeg kører stille og rolig når jeg starter om morgenen. Hvis jeg kører rimelig frisk til er der ikke nogle problemer.
Og så kunde jeg godt tænke mig at høre om der er nogle der kender til reglerne med mercedeses rustgarenti på en model E 210.
på forhånd mange tak. Preben
Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003
08-10-2007 kl. 14:26
Kør til den nærmeste Mercedes forhandler og få dem til at sætte en tester på, så kan de udlæse fejlen.
Mht. rustgaranti, så mener jeg det har noget med årgangen at gøre. Det kan de også svare dig på, hos en Mercedes forhandler.
Mht. rustgaranti, så mener jeg det har noget med årgangen at gøre. Det kan de også svare dig på, hos en Mercedes forhandler.
Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003
08-10-2007 kl. 19:42
Kør til Ejner Hessel A/S i Randers, og får testet bilen, men følg med på sidelinien. Du har en 220 CDI med turbo intercooler, og der kan være fejl på dysser, luftmængdemåler, højtryks pumpe, gløderør evt løs forbindelse i elektronikken, indsugningns manifold og gasspjæld der er mange muligheder.
Rust dækkes i et vist omfang i Danmark på W210, men i Tyskland dækker de uden problemer biler, der er optil 8 år gamle.
Rust dækkes i et vist omfang i Danmark på W210, men i Tyskland dækker de uden problemer biler, der er optil 8 år gamle.