Bilbasen Forum

Profil slettet

Profil slettet

05-11-2007 kl. 09:46

Findes der nogen, ejere eller brugere, der kan bidrage med "lidt real life" oplevelser med Mazda CX7. Jeg så bilen på "Biler for alle" og syntes rigtig godt om design og indretning. Hvordan er bilen i daglig brug . motor, styretøj, undervogn osv.. Jeg kører i dag Octavia II men har brug for en smule mere plads. Jeg har kigget på forskellige stc. cars men overblikket i, og følelsen af, en højere bil tiltaler mig meget. mvh Kim

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

06-11-2007 kl. 13:23

Du har ret i, at CX7 ser utroligt lækker ud.
Men er den overhovedet kommet på det danske marked endnu?
Jeg har ihvertfald ikke set den nogen steder endnu.

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2007 kl. 10:47

Hej Søren

Hos Mazda i Vejen har jeg set en i udstillingen.
Jeg har endnu ikke været inde og tale med forhandleren...ville lige "spørge" herinde først.

mvh Kim

Profil slettet

Profil slettet

07-11-2007 kl. 14:32

Nu nævner du selv at det er ønsket om mere plads. jeg har ikke set Mazda cx7 i virkeligheden men umiddelbart virker den da ikke større ,blot mere speciel end en sædvanlig stationscar. Der findes da mange andre høje modeller med mere plads og til billigere priser. Citroen Grande Picasso f.x.

Profil slettet

Profil slettet

08-11-2007 kl. 09:29

Hej Jesper,

Nu er det jo ikke en C. Grande Picasso jeg er "forelsket" i, men tak for dit forslag.

mvh Kim

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

08-11-2007 kl. 22:16

Var lige inde at prøvesidde en CX7 hos Mazda i Taastrup i dag.
Den var godt nok på gule plader, men jeg må indrømme, at jeg er forelsket. Den er helt vild fed.
Nu er 600.000 kr lige i overkanten for mig, og jeg kan ikke nøjes med den på gule plader, så jeg må nok nøjes med at beundre den på afstand, eller håbe på, at de laver den med en anden motor end den nuværende 260 hk benziner.

Profil slettet

Profil slettet

09-11-2007 kl. 09:02

Hej Søren

Ja, man får meget god bil for 600k...lad os håbe den kommer med en mere "spiselig" diesel i en fart...:)

mvh Kim