Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Mazda 6 Stationcar - erfaringer med årgang 2005-> ?

Profil slettet

Profil slettet

01-08-2007 kl. 12:03

Vi overvejer at skifte stationcar. Blandt emnerne er både nye og nyere, fx. Mazda 6 i 2.0/2.3 eller DE. Der skete et facelift i 2005 (eller 6). Hvad betød det i praksis? Jeg kan ikke finde meget negativt om bilen, heller ikke som brugt bil. Men støjen skulle være noget irriterende, Xenon-lygterne ikke altid pålidelige, og 2.3/Sports-udgaven noget ukomfortabel at trille rundt i. Vi (2 voksne og 2 børn under 10) vægter en praktisk hverdagsbil med evnerne til bilferie.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-08-2007 kl. 13:18

Min Far ejer en mazda 6 2,0 4d facelift
Det er en rigtig dejlig bil. Støj syntes jeg ikke er noget problem i den, heller ikke selvom der er monteret 16" fælge. Har dog ikke prøvet 2,3 så kan ikke udtale mig om den.

I øvrigt skulle det være en af de bedste biler mht driftssikkerhed (se div. tyske test) Der har da heller ikke været nogle problemer med "vores"

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg