Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Mangler lyd plus lidt pruheste.

Profil slettet

Profil slettet

10-01-2009 kl. 17:33

Ang. 2003 Peugeot 307 2,0 XS 5d Hej Er der nogen der ved , om det kan lade sig gøre , at montere sportsudstødning , på en 307 XS 2.0 , (benzin ) 2003, og i så fald hvor kan den købes har prøvet flere steder , uden held , det i sig selv en fed spand , men mangler lidt lyd. Kan det være rigtigt at flere har fortalt mig det ikke hjælper at chippe den , det hjælper kun på diesel maskiner ?????

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

10-01-2009 kl. 18:18

Lyden kan du sagtens gøre bedre ved at montere en sportsudstødning(Remus.Devil og hvad de ellers hedder. Det hjælper ikke noget at chippe den,vil skyde på at det eneste det gør er at fjerne omdrejningsbegrænseren og det er ikke nogen god ide. Det eneste der giver noget mærkbart er montering af en turbo:) ,men det er jo heller ikke billigt.Hvis der skal laves noget på motoren sportsknaster,bananmanifold og sådan noget så koster det også kassen. Havde selv engang en Citroen AX SPORT i slut firserne hvor jeg fik monteret en kæmpe udstødning. Hold k... hvor den larmede:) så hvis du beslutter dig for en sportsudstødning så vær opmærksom på at det altså godt kan blive for meget af det gode:) Held og lykke med det.

Profil slettet

Profil slettet

10-01-2009 kl. 20:23

Tak for dit svar T Pedersen
Jeg vil prøve mig frem MVH: