Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Lindholm Biler

Profil slettet

Profil slettet

08-07-2007 kl. 09:05

Hej Er der nogen som har erfaringer med Lindholm Biler ? Umiddelbart har de jo nogle super priser på en række nye biler.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Henrik M.

Henrik M.
bruger siden
20-02-2005

08-07-2007 kl. 10:12

Jeg har aldrig handlet der, men har haft hørt på bil de havde, jeg var interesseret i. Og jeg kan kun sige, at jeg ALDRIG har fået så dårlig en behandling, som jeg fik der. Sælgeren var totalt uviden og ganske useriøs. Bilen jeg hørte på kostede 349.900 kr., og hans attitude gav udtryk for, at han var totalt ligeglad. Men det er jo ligemeget om bilen koster 349.900 kr. eller 20.000 kr. - sælgerens skal altid være seriøs, og give en professionel behandling. Netop dette formåede sælgeren ikke. Jeg valgte IKKE at handle der. Jeg vil have en professionel og ordentlig behandling, når jeg skal købe bil!

Profil slettet

Profil slettet

09-07-2007 kl. 11:51

Jeg føler, at jeg vil knytte et par kommentarer til indlæggene omkring vores parallelimport af nye biler:

Det er korrekt, at nogle af vores nye biler har stået på lager i en periode af kortere eller længere varighed. Som kunde kan man altid få oplyst, hvor længe en bil har stået på lager, ligesom vi tager hensyn til lagertiden i vores prissætning af bilen.

Som følge heraf er en parrallelimport bil ikke nødvendigvis dækket af fabriksgarantien og i dissse tilfælde giver vi 2 års garanti i samarbejde med Automester - det er altså ALTID garanti på en ny bil leveret af os.

At vores nye biler skulle have flere fejl end en "officiel" importeret ny bil vil jeg på det kraftigste afvise - alle vores nye biler bliver synet ved FDM og bliver efterset iht. Automesters kontrolskema (51 punkter) inden de sendes ud at køre.

Man skal betragte parallelimport som et prisrigtigt alternativ til den autoriserede forhandler, hvis man kan leve med, at ens nye bil måske er et modelår eller to gammel. Til gengæld giver man ofte ikke mere for en ny end en tilsvarende brugt ville koste.

Profil slettet

Profil slettet

09-07-2007 kl. 19:37

Tak for de mange svar. Tror nok jeg vil tænke mig lidt om....