Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Låneansøgning

Stefan Foged

Stefan Foged
bruger siden
05-03-2025

05-03-2025 kl. 22:02

Vi håber vi kan blive godkendt til at købe en ny brugt Enyaq 80, og vi har derfor her til aften udfyldt en låneansøgning hos Volkswagen semler. Her skulle jeg bl.a angive restgæld til nuværende bil, og derfor blev jeg nysgerrig på om sådan en ansøgning tager højde for at vi jo sælger vores nuværende og bruger pengene til at betale den ud og overskydende bruges til udbetaling på enyaq. Ville jo godt ku forstå hvis vi ikke bliver godkendt hvis de tror at vi prøver at købe bil nr 2.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

05-03-2025 kl. 23:43

Har du prøvet at indhente tilbud fra andre, f.eks. banker. Du vil blive overrasket over forskelle. Semler skal jo have provision.

Stefan Foged

Stefan Foged
bruger siden
05-03-2025

06-03-2025 kl. 00:23

Nej det har jeg ikke. Udfordringen ligger nemlig i at vi skylder 95.000 på vores nuværende bil, så vi vil gerne have så meget som muligt for den, og Skoda er villig til at give 120.000 for den (klart bedste tilbud vi har fået), men med det krav at så skal vi finansiere bilen hos dem. Dertil kommer semler ind i billedet

H P

H P
bruger siden
06-01-2004

06-03-2025 kl. 10:17

Stefan Foged

bruger siden
05-03-2025

skrev:
Nej det har jeg ikke. Udfordringen ligger nemlig i at vi skylder 95.000 på vores nuværende bil, så vi vil gerne have så meget som muligt for den, og Skoda er villig til at give 120.000 for den (klart bedste tilbud vi har fået), men med det krav at så skal vi finansiere bilen hos dem. Dertil kommer semler ind i billedet

Læs nu lånet grundigt igennem inden du siger ja; der kan nemt "gemme" sig 15.000,- i stiftelsesprovision på sådan et lån, og så er det ikke sikkert den samlede pakke er så attraktiv mere.

klaus 12

klaus 12
bruger siden
06-03-2025

06-03-2025 kl. 21:48

Herrer og damer
I dagens tempofyldte verden kan økonomiske behov opstå pludseligt og uventet. Fra lægeregninger til akut bil- eller apparatreparationer er der forskellige scenarier, der kræver en øjeblikkelig løsning. I sådanne situationer er hurtige onlinelån blevet en populær mulighed for mange mennesker på grund af deres tilgængelighed og hurtige godkendelse.
Som en erfaren privat investor tilbyder jeg dig en hurtig og nem måde at få økonomisk støtte på. Jeg giver kredit til enhver seriøs person. Mine betingelser er fair og gennemsigtige. Uanset om du skal overvinde kortsigtede økonomiske vanskeligheder eller foretage betydelige investeringer, er jeg her for at rådgive og hjælpe dig. Kontakt mig i dag for at høre mere om dine muligheder og finde en løsning, der passer til din økonomiske situation. reichardklaus1@gmail.com
For mere information, kontakt mig!

Niels Kristian Larsen

Niels Kristian Larsen
bruger siden
16-06-2011

06-03-2025 kl. 22:06

klaus 12

bruger siden
06-03-2025

skrev:
Herrer og damer
I dagens tempofyldte verden kan økonomiske behov opstå pludseligt og uventet. Fra lægeregninger til akut bil- eller apparatreparationer er der forskellige scenarier, der kræver en øjeblikkelig løsning. I sådanne situationer er hurtige onlinelån blevet en populær mulighed for mange mennesker på grund af deres tilgængelighed og hurtige godkendelse.
Som en erfaren privat investor tilbyder jeg dig en hurtig og nem måde at få økonomisk støtte på. Jeg giver kredit til enhver seriøs person. Mine betingelser er fair og gennemsigtige. Uanset om du skal overvinde kortsigtede økonomiske vanskeligheder eller foretage betydelige investeringer, er jeg her for at rådgive og hjælpe dig. Kontakt mig i dag for at høre mere om dine muligheder og finde en løsning, der passer til din økonomiske situation. reichardklaus1@gmail.com
For mere information, kontakt mig!

🤔🤔

Anette Gibson

Anette Gibson
bruger siden
21-06-2025

21-06-2025 kl. 04:02

Dette indlæg er slettet af en forummoderator.