Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

kvallitet i top

Profil slettet

Profil slettet

29-05-2008 kl. 17:17

Ang. 1992 Audi 80 2,0 E Avant 5d + er at man for meget bil for pengene når man køber brugt,måske aldre en en japaner,men holder rust messigt langt bedre.. køreglæde i særklasse...støjsvag og rummelig. - strammere undervogn kunne ønskes,men ikk nødnendig,klares med gasdæmpere og måske en sænkningsfjeder(hvis man ønsker det)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Leon Bjerregaard

Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005

30-05-2008 kl. 23:00

nå, ku nu godt nævne et par japsere der var lige så spændende i samme årgang, vel og mærke hvis de var behandlet ordenligt, ssssssssååå. Jeg syntes også at Audi, BMW, Mercedes er dejlige biler, Ferrari, osv, men nu vil jeg ned og kikke på en LEXUS i tyskland, IS 300 fuld læder alt i udstyr, så bliver det ikke ret meget bedre, selfølgelig, kun min mening om den sag, !!! og for øvrigt er MIN mening om sænknings af undervogn kun et minus for biler der ikke skal bruges til andet end at se sej ud, eller Motor sport, det, og det er efter egen erfaring.
Og forøvrigt så får mam ikke på dette forum, det helt korrekte svar på hvilken bil man man skal vælge, det afhængrt kun på hvad syntes du selv, ikke på hvad andre mener, døm selv, prøv så mange som mulig uanset mærke ,og vælg med din sunde fornuft, og selfølgelig måske med en lille smule HJERTE. Bare min mening Hs. Lykkelig Lexus ejer.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg