Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Krav om mere bil TV, hvad kan vi gøre ?

Profil slettet

Profil slettet

11-03-2010 kl. 18:10

Jeg finder det ret så mærkeligt at der er massere af mad,bolig,mode programmer på tv, men ingen danske bil shows.? Der kører over 2 mill. biler rundt i Danmark og der er helt sikkert flere som vil se bil tv end gæt en kendt på DR1 ? Topgear er et godt program, men jeg savner flere tests i klassen 100.000 - 500.000 kr. Jeg siger ikke at vi skal lave samme program, men man kunne da godt lave 2 programmer om mdr. på hver ½-1 time. Jeg ved godt at der er det der lorteprogram på Kanal 6 og det er da også fint at de prøver, det er bare ikke det jeg søger. DR eller TV2 må på banen med et seriøst program man kan regne med, lav dog et samarbejde med FDM eller Autobild ? Programmet kunne indeholde: Nyheder, tests, brugtkøb, undersøgelser af rådne bilforhandlere, fokus på trafiksikkerhed m.m.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-03-2010 kl. 20:03

Jeg synes bare ikke at Topgear passer ind i danskernes tankegang og hvad vi gerne vil se ?

Profil slettet

Profil slettet

11-03-2010 kl. 20:04

Den bedste forslag jeg har hørt længe. Den program som bliver vist på dk4 er faktisk sådan nogenlunde i mine øjne.

Der ville sikkert være plads til sådan en program her i landet. Problemet er nok starten, men tror at det ville være muligt at få det at flaske sig hvis der var opbakning nok, som jeg mener der ville være masser af.

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

11-03-2010 kl. 23:11

Mads: Jeg er helt enig med dig i at der mangler et seriøst og sagligt bilprogram i DK. Hvor det er meningen at de skal teste biler primært i den prisklasse du nævner. Det ville i hvert fald passe godt til den danske befolkning. Har faktisk også selv tænkt tanken. Og søger gerne jobbet for den der skulle lave programmet.

Så jeg synes det var et fremragende forslag du kom med.

Profil slettet

Profil slettet

13-03-2010 kl. 08:05

Jeg kan da godt forstå at der ikke er nogle bilprogrammer på dansk tv, se bare på interessen for dette indlæg ?.....kedeligt :-(

Profil slettet

Profil slettet

13-03-2010 kl. 09:04

Der jo to programmer mere som ikke er nævnt. Gear og lir og fith gear

Profil slettet

Profil slettet

13-03-2010 kl. 09:27

Det ene er engelsk og røv kedeligt og det andet er ren blær og ikke særlig teknisk eller seriøs.