Bilbasen Forum

Kenn Danny Mouritzen

Kenn Danny Mouritzen
bruger siden
06-01-2004

22-01-2006 kl. 18:37

Hej Benny

Jeg har oplevet det samme. Man kan ikke se, hvilke biler man har tilmeldt. Jeg prøvede så at tilmelde igen i samme uge bare for at tjekke det. Og det kunne jeg ikke. Så jeg går ud fra, at mine biler er tilmeldt.

Men når det så er sagt, ser man jo tydeligt at folkene bag bilbasen ikke har styr på noget som helst. I dette tilfælde ville det vel være fornuftigt, når man loggede på, at ens biler stod i fremme oppe i de tre priskategorier. Men nej.

Der er rigtig mange fejl på bilbasen, og de har mere travlt med at udvikle og sætte reklamer på end de har med at få siden til at fungere optimalt. Man kan ikke logge på, og det tager alt for lang tid, når man har trykket på søg knappen.

Deres undskyldning er jo bare, at de gør, hvad de kan for at rette fejlene. Men de gør intet, for fejlene er jo stadig ikke rettet til trods for, at det efterhånden er lang tid siden fejlene blev påpeget.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Leon Bjerregaard

Leon Bjerregaard
bruger siden
13-08-2005

23-01-2006 kl. 18:02

jeg har nøjagtig det samme problem, møg iriterrende, de kan umuligt have solgt alle bilerne.Når man har valgt bilerne og tilmeldt, kommer der da en kvittering.
Leon

Profil slettet

Profil slettet

24-01-2006 kl. 08:22

Prøv hellere igen! Jeg kan i hvert fald ikke.
Hilsen Hanne

Profil slettet

Profil slettet

24-01-2006 kl. 09:08

Hej alle
Konkurrenceoversigten blev i går formiddag ved en fejl slettet fra Din Side. Vi fandt først ud af det i går aftes, og den er lagt på igen her til morgen. Og bare rolig, dem der tilmeldte sig i den periode er stadig tilmeldt.

Mvh
Rasmus L / BilBasen

Benny Due

Benny Due
bruger siden
09-10-2003

24-01-2006 kl. 20:38

Når jeg logger på "min side" kan jeg ikke se hvilke biler jeg har valgt i konkurrencen, andre med samme problem ?? for 2-3 dage siden
stod biler fra de to første uger, og en enkelt stod som solgt,men nu er de alle væk!!