Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Købt MINI for nylig?

Anders Wickmann

Anders Wickmann
bruger siden
06-08-2004

09-04-2009 kl. 16:20

Hej alle Er der nogen af jer der har købt en MINI for nylig? Ny eller brugt? Ville gerne vide om I havde forhandlet noget afslag på den og i så fald hvor I har købt den? Der er jo lige kommet en ny model til knap 230.000kr så det må få brugtmarkedet ned? Eller hvad? Vh Anders

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Anders Wickmann

Anders Wickmann
bruger siden
06-08-2004

15-04-2009 kl. 09:29

Hej Christian

Tak for dit svar. Jeg har allerede haft 2 MINI'er (One og Cooper S) og vil meget gerne have en igen. Jeg er enig med dig i at de 75hk er meget lidt til sådan en bil men hvis man primært bruger den til bykørsel er det sikkert nok.

Jeg skal nok holde dig opdateret og iligemåde. Også hvis du snakker med nogen forhandlere og hvor meget de er til at presse.

Vh
Anders

Steffen Grundahl

Steffen Grundahl
bruger siden
12-08-2004

07-05-2009 kl. 11:30

Købte MINI Clubman sidste år og nej der er ikke meget at hente på priserne desværre. Heller ikke i år selvom markedet er presset har det kunnet lade sig gøre når jeg har spurgt ind til byttehandler mv.

De 75 Hk lyder for mig også for lidt, men har kørt rundt i One med 90 HK en måneds tid og den gjorde det bestemt godt.

Er det en clubman eller hatchback du søger og hvilket prisleje?

Anders Wickmann

Anders Wickmann
bruger siden
06-08-2004

11-05-2009 kl. 09:28

Hej Steffen

Jeg kigger mig lidt omkring. Har ikke sat mig fast på hverken pris eller type. Har ikke købt endnu så vi må se hvad tiden bringer.

Vh

René Rasmussen

René Rasmussen
bruger siden
29-09-2006

30-05-2009 kl. 12:03

Jeg har lige købt en Mini Cooper diesel - Jeg var faktisk kun interesseret i en Cooper S, men blev meget overrasket efter en prøvetur.

Bilen er en ultimo 2007 og alle børnesygedomme er væk - Der er mange penge at spare ved at købe en bil som lige har kørt et år ell. to.

Jeg var heldig at finde en forhandler som faktisk gerne ville handle - Det har jeg ellers ikke oplevet tidligere med disse biler - Her plejer prisen at ligge ret fast.

Anders Wickmann

Anders Wickmann
bruger siden
06-08-2004

19-08-2009 kl. 15:23

Er der nogen med nye erfaringer der har lyst til at byde ind?

Steffen Grundahl

Steffen Grundahl
bruger siden
12-08-2004

30-08-2009 kl. 14:35

Daniel: Ja, ekstraudstyr er meget dyrt. Jeg har fuld. aut. klima i min til 28.000 kr., jeg mener man som min. skal have aircon. Derudover er læderrat også et must som Christian skriver. Søger du gule eller hvide plader og hvilken prisleje ligger vi i?

Anders Wickmann

Anders Wickmann
bruger siden
06-08-2004

01-09-2009 kl. 16:43

Sjovt at læse alle jeres erfaringer. Troede det kun var mig der kunne se logikken i en MINI når man har små børn. Men der er Daniel og jeg vist enige.

Jeg har også undersøgt lidt rundt og umiddelbart er det meget svært at få nogen som helst til at give afslag på deres bruge MINI'er. Jeg har en lille Fiat jeg skal bytte med og der varierer prisen med godt 10,000kr fra forhandler til forhandler.

Jeg må ud og se hvor god en deal jeg kan skaffe mig - og er enig i at aircon er en nødvendighed. Specielt med små børn på bagsædet.

Forresten er der lige kommet en MINI One D på leasing listen. Er der nogen der ved hvad den kommer til at koste?

Sidst rettet: 1/9-09