Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Købekontrakt - ny bil

Profil slettet

Profil slettet

01-11-2010 kl. 09:47

Har været ude hos nogle nybilsforhandlere og siddet med finansieringstilbud på en bil med 2 måneders ventetid. Det som undrer mig er (det er selvfølgelig noget med at tjene penge), at de faktisk vil have mig til at betale første afdrag allerede 1½ måned før bilen ankommer (og her betaler jeg afdrag på min gamle bil endnu - jeg kan selvfølgelig spare lidt rente på den nye på den måde). De andre gange er jeg først begyndt med afdrag efter bilen var modtaget. Hvad har i oplevet?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

01-11-2010 kl. 16:45

Ta for svar. Nemlig har også fundet et ordentligt tilbud nu med betaling efter levering.

T Taylor Nielsen

T Taylor Nielsen
bruger siden
03-12-2009

01-11-2010 kl. 20:40

Det må da være et specielt sted du handler, hvis man skal betale før tid. Kunne jo relatere til folk med en vis karakter m.v

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

03-11-2010 kl. 08:07

Tilbudet er måske misforstået. Tilbudet forudsætter at levering af bilen finder sted på datoen for tilbudet, hvis sælger ikke tager højde for leveringstidpunktet.

Alle finansieringsselskaber yder løbende måned 30 dage, dvs. leveres bilen 2, november 2010 er første afdrag 1. januar 2011. Rente tilskrives fra leverings dato, hvorfor 1. afdrag afviger fra det tal du har fået oplyst.

Der er ingen finansierings selskaber / banker der tager pant i biler der ikke er registreret.

Hilsen
Ejner