Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Køb af udlejningsbil.
Henrik M.
bruger siden
20-02-2005
04-04-2006 kl. 14:54
Hej! Har kun hørt positivt om ALD bilsalg. Deres biler og service skulle være rigtig fin.
Dog skal man være opmærksom på, at der i nogle garanti-spørgsmål KAN være elementer, man skal være opmærksom på. Fx. hvis der stadig er fabriksgaranti på fx. motoren på en bil. Fabrikanten af bilen kræver nogle gange, at udlejningsbiler fx. skal have fået skiftet olie oftere end en bil anvendt til privat kørsel, for at garantien stadig kan opretholdes. Dette er kun gældende for enkelte bilmærker. Ellers er der ikke noget særligt, man skal være opmærksom på.... det skulle da lige være, at udlejningsbiler oftere er kørt "hårdere" end private biler.
Dog skal man være opmærksom på, at der i nogle garanti-spørgsmål KAN være elementer, man skal være opmærksom på. Fx. hvis der stadig er fabriksgaranti på fx. motoren på en bil. Fabrikanten af bilen kræver nogle gange, at udlejningsbiler fx. skal have fået skiftet olie oftere end en bil anvendt til privat kørsel, for at garantien stadig kan opretholdes. Dette er kun gældende for enkelte bilmærker. Ellers er der ikke noget særligt, man skal være opmærksom på.... det skulle da lige være, at udlejningsbiler oftere er kørt "hårdere" end private biler.
Profil slettet
04-04-2006 kl. 20:49
Hej alle bilentuiaster.
Vi har været ude og kigge på biler fra både Avis og ALDbilsalg, det ser ud som om de har en lavere pris end ved forhandler, det skal nævnes at de biler vi har kigget på har typisk gået 50-80.ooo km, og de har virkelig set velholdte, ja næsten nye ud.
Er der nogen bagside ved medaljen?,Avis giver 9 mdr garanti, og ALD slår meget af den vejledende pris ved ren handel-er der nogen derude der har erfaringer med at handle ved disse selskaber?
MVH;Mogens
Vi har været ude og kigge på biler fra både Avis og ALDbilsalg, det ser ud som om de har en lavere pris end ved forhandler, det skal nævnes at de biler vi har kigget på har typisk gået 50-80.ooo km, og de har virkelig set velholdte, ja næsten nye ud.
Er der nogen bagside ved medaljen?,Avis giver 9 mdr garanti, og ALD slår meget af den vejledende pris ved ren handel-er der nogen derude der har erfaringer med at handle ved disse selskaber?
MVH;Mogens