Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Knirkelyde under bil
Kenn Danny Mouritzen
bruger siden
06-01-2004
11-12-2005 kl. 19:28
Jeg har en supplerende oplystning, som måske kan bringe nogen på sporet.
Nu havde jeg meget vægt på bilen idag idet vi var 4 personer, hvor jeg normalt kun er mig selv. Så der kunne jeg ingenting høre.
Kenn Danny Mouritzen
bruger siden
06-01-2004
11-12-2005 kl. 19:28
Hej Alle
Jeg har et lille problem med min Mazda 626 1,8 Celebre fra 1997.
Nogle gange hører jeg knirkelyde under bilen, når jeg kører. Til at starte med var jeg overbevist om, at det var trækakselhovedet der var røget da knirkelydene kom når jeg drejede til venstre.
Men nu hører jeg dem også når jeg accelerer i 2. gear. Så kommer knirkelydene igen. Men ligeså snart jeg har accelereret op i fart kan jeg ikke høre mere.
Så troede jeg at det måske kunne være støddæmperne. Men umiddelbart hopper bilen ikke, når jeg trykker ned på bilen for at tjekke støddæmperne.
Det skal siges at bilen kun har gået 144.000 km.
Er der nogen der har noget forslag?
Hilsen
Kenn
Jeg har et lille problem med min Mazda 626 1,8 Celebre fra 1997.
Nogle gange hører jeg knirkelyde under bilen, når jeg kører. Til at starte med var jeg overbevist om, at det var trækakselhovedet der var røget da knirkelydene kom når jeg drejede til venstre.
Men nu hører jeg dem også når jeg accelerer i 2. gear. Så kommer knirkelydene igen. Men ligeså snart jeg har accelereret op i fart kan jeg ikke høre mere.
Så troede jeg at det måske kunne være støddæmperne. Men umiddelbart hopper bilen ikke, når jeg trykker ned på bilen for at tjekke støddæmperne.
Det skal siges at bilen kun har gået 144.000 km.
Er der nogen der har noget forslag?
Hilsen
Kenn